niedziela, 7 września 2014

Dwa oblicza piękna


Wpis na blogu powstaje po wizycie w jednym z ulubionych sklepików charitis. Lubię je, bo można wyszukać coś niepowtarzalnego i nieraz z minionych czasów. Romantyzm to zła cecha i dobra. Nie jest dobrze w tych czasach być bliżej obłoków niż ziemi. Dobrze , ż
e romantyczni ludzie są bardzo wrażliwi. Mój romantyzm już się nie zmieni i pewnie będę dalej szybować wokół obłoków, bo musiałabym usunąć siebie z siebie) Torebka chanel położona na sklepowej półce charitis czyli SH. Najpierw stanęłam oniemiała i przetarłam oczy. Czy to możliwe, żeby torebka za prawie 1000 funtów znajdowała się w SH? Poprosiłam o podanie- chciałam jej się dobrze przyjrzeć. Skóra dobry gatunek. Znaczek z hologramem jest. Pikowana czarna torebka w doskonałym stanie. Zapytałam o cenę- wycenili ją na 100 funtów. To zbyt wiele- tak myślę, bo to trzeba sprawdzić. Popatrzyłam w internecie na znaki identyfikacyjne i ważne jest to, że nie wolno kupować tych torebek przez internet, bo salon nie wyraził zgody na sprzedaż przez internet. Dowiedziałam się, że jest wiele kopii tej torebki. Kopiują oryginalne oznakowania -bardzo trudno jest potem odróżnić oryginał od kopi. Kopia torebki nie jest droga można kupić za 100 funtów. Czyli cena sklepu charitis mogłaby się pokrywać z nową torebką. Myślę, że jeśli chcemy mieć niezwykłą torebkę to warto nawet przez długi czas zbierać pieniążki- Nawet jeśliby trwało to parę lat. Następnie udać się do salonu Chanel i nie mamy zmartwienia, że kupiliśmy kopie. Jeśli już ryzykujemy to: hologram jest umieszczony wewnątrz torby-nie do odklejenia. Numer musi zgadzać się z kartą autentyczności. Zawsze jest wykonana z dobrej jakościowo skóry. Najczęściej znajduje się w dobrym jakościowo czarnym worku. Kartka jest zwykła -czarno złota i nie jest laminowana. Znaczek Chanel jest z przodu na klapie i jest zawsze wypukły. Pamiętajmy, że jeśli ktoś nam mówi, że to wyjątkowa okazja- to nie ma okazji na tą torebkę. Zawsze jest droga! Nawet używana nie wiele traci na wartości. Czy warto? Każdy człowiek ma marzenia i jeden zbiera na wycieczkę w piękne miejsce. Inny kupuję produkty na smaczną potrawę. Można też zbierać pieniądze na dom z ogrodem lub samochód. A kobieta kochająca luksusowe przedmioty na taką torebkę. Nie krytykuję posiadanie takiej torebki, bo stworzono ją dla kobiet ze smakiem, albo dla tych, które chcą pokazać swoje znaczenie. Cóż można i tak… Chciałam zrobić zdjęcie tej torebki z charitis. Niestety już na drugi dzień jej nie było. Ktoś wydał 100 funtów. Z tego wynika, że bardzo chcemy posiadać luksusowe przedmioty. A sama Chanel-zreformowała modę. Jej styl do dziś jest wyznacznikiem mody. Kobiety noszące rzeczy z salonu to kobiety sukcesu lub takie, które kochają elegancje i niepowtarzalność , niestety za wysoką cenę. Chanel to elegancja styl i dobre materiały, oryginalność, ale i miała ciemną stronę natury. Nie zwracamy mówiąc o niej uwagi na to, że dla luksusu poświeciła wrażliwość. Tak ja to nazywam, bo była nazistowskim szpiegiem zarejestrowana pod numerem F-7124 Więcej można poczytać na http://www.se.pl/wydarzenia/ciekawostki/mroczne-sekrety-chanel_376774.html Dla mnie pozbycie się uczuć dla luksusu jest nie do zapomnienia.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz