sobota, 5 września 2015

Nowoczesne retro:)



To już taki mój styl) Lubie retro łączyć z nowoczesnymi elementami. Nie potrafiłabym nosić wszystkiego z dawnych czasów, a więc wyszukiwanie starych żurnali i szycie takich ubrań nie dla mnie. Uwielbiam retro styl, ale tylko w połączeniu z nowoczesnymi elementami. Dzisiejszy zestaw to odcienie niebieskiego łączone z dżinsem. Moja miłość do dżinsu rozpoczęła się od chwili kiedy mama za kupione dolary kupiła mi w Pewxsie Mastersy, bo tak nazywały się moje pierwsze ,,wycierusy.. Nosiłam je tak długo, aż miały dziury, ale wtedy naszyłam zawadiackie łaty i dalej je nosiłam) Nie mam pieska, ale mam przy torebce sympatycznego podobnego do zabawki. Ciekawa torebka firmy- Radley

A tutaj artystka Meryl Smith stworzyła torebkę przypominającą bezbronnego małego pieska. Torebka imituje najbardziej pożądane i najdroższe marki Louis Vuitton ...daje dużo do myślenia. Osobiście posiadam jedną torebkę tej marki, ale nie wydałam majątku udało mi się kupić na Londyńskim ,, pchlim targu,, .  Mam takie szczęście i umiejętność rozpoznawania: ) że znane torebki kupuje za grosze:)

A tu stworzona przez artystkę, o której pisałam. Nie potrafiłabym nosić tak nieszczęśliwej i przerażającej torebki.












6 komentarzy:

  1. Bardzo dawno u Ciebie nie byłam i nie wiem dlaczego:)))ślicznie wyglądasz w tym zestawie:)))torebka smutny piesek też nie dla mnie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie Jolu polaczalas sukienke ze spodniami i kurteczka. Wygladsz w tym zestawie uroczo, bardzo mi sie podobasz:)

    Taka torebeczke-pieska tez nie potrafilabym nosic. Bardzo smutny to pomysl i smtuno wyglada ta torebka i jak ja bardzo lubie torebki, tak tej nie kupilabym, nawet jak trafilaby mi sie za przyslowiowe grosze...

    Pozdrawiam Cie serdecznie, Jolu i milej niedzieli zycze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekaw zestawienie, szkoda, że zdjęcia są takie małe ;)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę, jak to można na różne sposoby, wykombinować stylizację.
    Widać, że dobrze się w niej czujesz. A pies ohydny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie to wszystko połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie to połączyłaś.
    A piesek wygląda na bardzo nieszczęśliwego.:(
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń