czwartek, 1 września 2016

Style Crone-Hat Attack 38

Co miesiąc Style Crone ma post specjalny i przez cały miesiąc można dodawać swoje stylizacje kapeluszowe.
 Judith ma jak zawsze przepiękny kapelusz i można zobaczyć go w :


 http://stylecrone.com


Mój mały ...nie wiem jak to nazwać,ale w przypadku tego kapelusza zgłupiałam i nie wiem jak to inaczej nazwać ufff kosztował mnie więcej niż zakładam na wydawanie na moje hobby,a są to kapelusze i ciuszki vintage tak jak pewien płasz:)z 1950 roku:)czeka na nową podszewkę i na pewno zaprezentuję,go zimą,bo to zimowy płaszcz.
Tak mi się się spodało to kapelusisko,że nie dałam za wygraną. Kupowałam go na ebay i miałam już zakupione rękawiczki i oglądam,a tu ten kapelusik i cena rozpoczynająca 0.90p no tak ... nie tylko mnie się spodobał i tak licytowałyśmy się aż doszłyśmy do 30f ,dla sprzedającego to była pewna niedpodzianka;)dwie ,,wariatki kapeluszowe,,w bitwie o kapelusz.
Niestety jeśli spodoba mi się kapelusz to już nie umiem sobie odmówić ,dlatego staram się wyznaczyć limit i jeśli go przekrocze to na jakiś czas zamykam oczy i nie patrze w stronę kapeluszy:)
Fason trudny  i bardziej nadający się dla weselnej stylizacji. Ja ubrałam ten kapelusz do prostej  czarnej sukienki. Jeśli zdąże przed wyjazdem na urlop to będzie jeszcze jedna stylizacja z tym kapeluszem,bardziej połączona czasowo. Ten styl kapeluszy,a właściwie czepków powinno nosić się z długą marszczoną spódnocą lub sukienką.
Mój kapelusz,bo jest to kapelusz,który jest stylizacją czepca wykonała Elizabeth Scott

Kapelusz-ebay-30 funtów
Rękawice-ebay-7funtów
Sukienka -sh5funtów
Szpilki-sh-6funtów

Czapka niewidka

czy miałaś kiedyś ochotę
 uciec przed sobą?
tobą,albo przed całym światem
bez pustkowia i głębi parku

słomkowy luksus pachnący latem
przyjemny wełniak z pomponem
wielkie rondo i cień kapelusza
spoglądasz spod tiulów i nagle
widzisz dzień inaczej



















8 komentarzy:

  1. Hej Jolu, w końcu udało mi się znaleźć komentarze:). Kapelutek zabawny i ma piękny kolor! Podziwiam za odwagę, bo ja mam co prawda kilka kapeluszy, ale rzadko noszę. Chciałabym Cię zobaczyć w tym kapeluszu i pastelach, ciekawa jestem efektu. Pozdrawiam serdecznie, Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i mam taki zamiar ...stylizacja pod czasy kiedy je noszono:)pastele;)

      Usuń
  2. No tak, a teraz wyobraźmy sobie taki kapelusz u nas w kraju. Przykro mi to powiedzieć, ale wszyscy by go komentowali, niestety większość negatywnie. I takie są fakty. A kapelusz jest ZACHWYCAJĄCY , ach jak ja marzę o czasach, żeby i u nas po prostu chodziło się w kapeluszach, wątpię, czy taka moda kiedyś przyjdzie niestety. Jolu, wydaje mi się, że stworzyłaś idealną stylizację - ta mała czarna i piękne buty w połączeniu z różem wyglądają po prostu pięknie. Jestem po wrażeniem rękawiczek - jakieś ulotne cudeńka. Dobrze, że oprócz perełek w uszach nie dodałaś już żadnej biżuterii - tak jest po prostu idealnie. Miłej niedzieli - pozdrawiam Margot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Margo bardzo Ci dziękuję i bardzo się cieszę , że stylizacja się spodobała . To prawda w ojczyźnie trudno byłoby go nosić i masz racje , że kobiety nie akceptowałyby takiego kapelusza . Tu jest inaczej Angielki kochają kapelusze i nawet bardzo dziwne. Serdeczne uściski.

      Usuń
  3. Your hat is magnificent and the perfect topper for your glorious ensemble. Thank you for sharing with Hat Attack!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem wielką zwolenniczką kapeluszy i również mogę je nosić zawsze kiedy tylko jest ku temu okazja. Tym bardziej, że jeżeli wchodzę do sklepu https://hatfactory.pl/ i widzę tak duży wybór kapeluszy to, aż grzech aby czegoś nie zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem tego kapelusza i muszę przyznać, że takiego to ja jeszcze nie mam. Na tą chwilę bardzo podobają mi się również eleganckie nakrycia głowy z https://www.sterkowski.pl/ i właśnie także czekam na kolejną przesyłkę.

    OdpowiedzUsuń