wtorek, 15 stycznia 2019

Modowe inspiracje

Ażurowa sukienka

Lubię przeglądać dawne kolekcje i wyszukiwać ciekawe fasony. Zawsze sprawdzam metkę, jeśli jest,
staram się mieć jak najwięcej rzeczy w dobrym gatunku. Nie mam takich wszystkich, bo zdarza mi się zachwycić kolorem lub niespotykanym fasonem. Chcę też urozmaicić szafę nowszymi fasonami. Niestety, żeby posiadać fason widziany w żurnalu i w dobrym gatunku to trzeba przeznaczyć na taką rzecz sporo pieniędzy. Pozostają sieciówki i tu rozczarowanie, ponieważ większość rzeczy jest szyta z byle jakich materiałów. Ceny wysokie, a jakość zerowa. To mnie bardzo denerwuje, bo ode mnie wymaga się dobrej pracy i mam z siebie dać wszystko, natomiast sklepy, na które mnie stać proponują mi ubrania, w których będę się gotować, dlatego wyszukuje sobie ubrania w inny sposób i są to fasony ponadczasowe.
To jest denerwujące, że trzeba tworzyć tłum, bo wyróżnianie się sporo kosztuje i czy warto wydawać pieniądze na coś co za chwilę się zmieni.

Sukienka retro ,,Nina,, taką ma nazwę. Wygląda tak jakby miała trzy warstwy , tylko dół ma sprytnie ułożone trzy kondygnacje:) Lubię ażury i dlatego zachwyciłam się tym fasonem i kolorem.
Dobrałam do niej złoty skórzany pasek z ozdobną klamrą i ubrałam moje retro czerwone buty. Bardzo lubię ciekawe stylizacje i dobre gatunkowo materiału. Sukienka nie jest wykonana ze szlachetnej włóczki, ale ten ażur był na tyle zachwycający, że ją kupiłam.














13 komentarzy:

  1. Sukienka cudna, też chcę taką! I te kozaczki:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, marzą mi się czerwone buty!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, czerwone są super. Z chęcią odwiedzę , pozdrawiam.

      Usuń
  3. Jolu, ta sukienka jest przepiękna - porywam Ją.:)
    Cudnie wyglądasz.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu , ma fajny fason, dlatego ją kupiłam, buziaki.

      Usuń
  4. O tak, jakość w sieciówkach jest słaba, ale czasem uda się znaleźć ciuch z dobrego materiału :). Na takie perełki poluję na wyprzedażach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak robię ,ale tym razem nie dostałam tego co chciałam;)

      Usuń
  5. Sukienka jest przepiękna i bardzo Ci w niej do twarzy:))ja też lubię ażury:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka ją, więc nie dziwię się, że ją kupiłaś:). A z tym czerwonymi kozakami, to cudnie wszystko wygląda. Kocham czerwień! Uściski Jolu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu, pięknie Ci w czerwieni. Ja zawsze jej się bałam, ale jak przestałam to okazało się, że lubię bardziej niż zieleń. Zawsze numer jeden była zieleń, a teraz zeszła na drugie miejsce, buziaki.

      Usuń
  7. Rewelacyjna sukienka, uwielbiam styl retro. Nosiłabym taką i to często. :) Ślicznie wyglądasz, bardzo dużo pozytywnej energii od Ciebie bije. :)

    OdpowiedzUsuń