sobota, 15 listopada 2014

Szczęśliwy traf

Pisałam ostatnio o pewnym SH, w którym można poszukać ciekawe rzeczy. Mam do niego blisko, bo jest przy trasie powrotu do domu. Z jednej strony dobrze z drugiej źle: ) Postaram się postarać o poskod-jeśli będzie ktoś w Londynie to będzie mógł go odwiedzić. Wtedy pisałam o torebce chanel. Czarna piękna torebka, ale wyceniono ją na 100 funtów. Do tego nie miała numeru seryjnego. Wszystko zależy od szczęścia i wiadomości o danej rzeczy. Lepiej najpierw sporo poczytać, żeby późnej móc odróżnić kopie od oryginału. Piszę to dlatego, że udało mi się kupić w tym sklepie torebkę chanel. Myślę, że jest to oryginał. Skóra na pewno cielęca. Ciężkie łańcuszki przy uchwytach. piszę made in france, a tylko tam i we Włoszech są produkowane oryginały i co najważniejsze-posiada specjalny numer seryjny wklejony w boczną kieszonkę. Przez te kwiaty, a jest to chanelowska kamelia wyceniono ją nisko:) kosztowała mnie 10 funtów. Nie zwrócono uwagi na oznaczenia) tamta za 100 funtów ich nie miała i do tego nie była z cielęcej skóry.
Kupując w takich sklepach nigdy nie będziemy mieć 100 procentowej pewności, ale jeśli mamy do dyspozycji tak tani, a naprawdę piękny egzemplarz to nie jest szkoda go kupić. Stylizacja czarno biała miała przypomnieć o Edith Piaf.







Sweterek o bardzo ciekawym wzorze i wykonany z cienkiego materiału-Marks Spencer
wełniana spódnica Bhs
zamszowe kozaczki-Ebay
kołnierzyk-Ebay
torenka-Chanel
białe koraliki-Ebay-czeskie szkło










To druga moja ulubiona piosenka i też w czarno białych barwach.
Pamiętacie ją ? :)



5 komentarzy:

  1. Oczywiscie nie musi byc orginal, jesli jest ladna i ze cielecej skorki za jedyne 10 funtow, To wielkie szczescie!! Wyglada cudownie i dodaje Twojej stalizycje wielkiego szyku i elegancji! Pieknie wygladsz w czarno-bialyam zestawie Jolu, a klonierzyk uroczy, lubie takie:) Pozdrawiam serdcznie:):)

    http://elisabeth-brzeski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja też chcę taką torebkę ale u nas to raczej marne szanse, żeby coś takiego zdobyć. Piosenka Edith piękna...pozdrawiam Jolu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna torebka nawet gdyby nie była orginalna i tak jest świetna:)))zestaw elegancki:))bardzo podobają mi się ozdoby szyi, tak kołnierzyk jak i naszyjnik:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka świetnie się prezentuje, a zestaw z kołnierzykiem baaardzo mi się podoba. Pozdrawiam Jolu :)

    OdpowiedzUsuń