sobota, 10 stycznia 2015

Przegląd z paru miesięcy starego roku

Trochę już tego było. Sama sobie przypominam i trochę pracy włożyłam w blog:)Poezja-zbiór paru lat, który poprzenosiłam z portali poetyckich. Moja niedokończona książka, którą dokończę-postanowienie noworoczne:) hmmm:)i obrazy:) myślę, że nie marnowałam wolnego czasu:)Stylizacje zwykłego człowieka. Zwykłe ubrania kupowane w różnych miejscach tak, żeby się nie zrujnować:) a uwielbiam modę:) Myślę, że większość kobiet lubi,,ciuszki,,:) Wstawiam zdjęcia stylizacji z dotychczasowej pracy bloga:}























































































































































































































































7 komentarzy:

  1. Zawsze pięknie,elegancko i z pomysłem:)))Twoje zestawy są wyjątkowe i niepowtarzalne:)))dbasz o dodatki co mi się bardzo podoba:)))Pozdrawiam i na dalsze piękne propozycje czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie udało mi się do Ciebie dotrzeć. Piękne obrazy, piękne zestawy. Jesteś bardzo atrakcyjną kobietą. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. O! Widzę, że Ty też lubisz bawić się modą! Z Twoich stylizacji i obrazów bije bardzo pozytywna energia. Z całej Ciebie! A to lubię:)))
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za miły komentarz:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne sa wszystkie Twoje stylizacje"Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku"Podrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia :) Widzę,że jest Pani pozytywną osobą,a co najważniejsze - z orginalnym stylem ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wspomnienia :) Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe i orginalne zestawienia, obrazy Twoje Jolu sa sliczne i bardzo radosne:) Powinnas wydac jakis album z tymi obrazami :)

    Pozdrawiam Cie serdecznie z Saarlandu:):)

    OdpowiedzUsuń