wtorek, 19 stycznia 2016

Płaszcz w kratę


Trudno nie pisać o pogodzie, jeśli z mglistego nieba wychyli się choćby jeden promień słońca. A jeśli to wolna sobota to obowiązkowy spacer. Nie do końca jestem pewna czy zdrowy, czy spalinowy? ), bo tylko park ) Taki słoneczny dzień wszystkim jest potrzebny, a w styczniu to prawdziwa frajda:)

Mój płaszcz w kratę jest bardzo ciepły, uszyty z dobrego gatunkowo materiału: wełna lamy i moher. Nie jest w barwach pasujących do mojego typu urody, ale co zrobić jak bardzo mi się podobał)
Staram się mieć moją gamę kolorystyczną, ale zdążą ją się wyjątki. Całość uzupełniają rękawiczki i puszysty pompon.













Tron to jednak fajna sprawa:) nie myślałam, że tak super się... Siedzi:), stylizacja z  corocznego balu przedświąteczmego czyli Christmas party




3 komentarze:

  1. Świetnie Jolu wyglądasz w tym płaszczu i buty też lubię takie. Królewski fotel pasuje do Ciebie. Pozdrawiam Cię serdecznie.
    http://krynka.pyn.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolu, zachwycam się dzisiaj Twoją fryzurą, wyglądasz w niej ślicznie. Płaszcz także baaardzo mi się podoba oraz Twoja balowa stylizacja.
    Pozdrawiam serdecznie.,

    OdpowiedzUsuń
  3. Też Jolu zachwyca mnie Twoja fryzura, tak ładnie w niej wyglądasz.
    Płaszcz w kratkę mam, bardzo go lubię. Podobają mi się kolory Twojego płaszcza, super.
    Serdecznie Cię pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń