poniedziałek, 22 lutego 2016

Doklejane rzęsy

Pisałam,że ocenię zabieg doczepianych rzęs i przyszła pora,żeby to zrobić:niestety u mnie rzęsy te nie zdały egzaminu.
Założyłam je,bo nie chciałam malować oczu i chociaż raz mieć długie ...wywinięte rzęsy. Typowy syndrom pawia:)hmmm...albo narcyza:).
Rzęsy zostały fachowo doczepione i wyglądały cudnie. Otrzymałam wiele komplenentów za nie. To były zalety.
Wady:bardzo wysoka cena,żeby otrzymać podobny efekt trzeba zainwestować w rzęsy wykonane z norki syberyjskiej.
Koszt-65 funtòw
Nie można pocierać oczu...a nie wiem jak wy,ale ja lubię nieraz potrzeć oko.
Cały czas mamy wrażenie,że coś siedzi na powiece. Nie wiem jak dziewczyny wytrzymują technikę 3:1, bo jest:1:1 tak ja miałam zrobione,2:1 i 3:1. Nie wolno użwać zwykłych mleczek kosmetycznych czy produktòw do mkp. Są specjalne koszt jednej pozycji 13 funtòw.
To teraz podliczając:mleczko, tusz, eyeliner ...
Na końcu głòwna wada rzęsy te wytrzymały tylko tydzień, bo po tygodniu była już połowa i po efekcie pięknych ....
Za drogie i trudno oko do nich przyzwyczaić
 Myślę,że jednorazowo na bardzo ważne wydarzenie w życiu tak,ale na codzień szkoda pieniędzy. W tej cenie to widziałam śliczną sukienkę monsona w stylu safari...

Zdjęcie pierwsze to jeden dzień po zalożeniu, drugie już po tygodniu bez połowy i musiałam ratować się czarną kreską , bo śmiesznie wygląda krótkie i długie,a tak kreska tuszuje aż wszystkie wypadną można zdjąć,ale koszt 5 funtów...





7 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam takich rzęs:)
    Ładnie oczy wyglądają w ich otoczeniu:))
    Ale dziwne, że tak szybko Ci wypadły... Coś mi się zdaje, że fachowiec był kiepski;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A to ciekawe. :( Uwielbiam długie rzęsy i sądziłam, że te zabiegi są mniej niewygodne, a przede wszystkim, że efekt utrzymuje się dłużej. No cóż ;) przynajmniej pozostało piękne zdjęcie :). Pozdrawiam Margot

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznaję Jolu, że nie miałam nigdy doczepianych rzęs.
    Szkoda, że tak szybko wypadają.
    Pozdrawiam, miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam doczepiane rzęsy na swoim weselu i drug raz zrobiłam sobie na wesele przyjaciółki - efekt był fantastyczny. Jednak jak piszesz, jest to trochę droga przyjemność a i rzęsy tak znowu długo się nie trzymały. Dlatego zrobiłam je sobie ze względu na okazję.

    OdpowiedzUsuń
  5. z takimi rzęsami wyglądasz fantastycznie, ale rzeczywiście bardzo krótko Ci sie trzymały ;( przyjedź do Polski będzie taniej i pewnie dłużej wytrzymają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że efekt nie utrzymał się długo, bo wyglądasz w nich bardzo ładnie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam doczepionych rzęs:)))ale bardzo mi się podobają:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń