niedziela, 26 czerwca 2016

Kaszkiet i łowickie pasy

Kargul podejdź jeno do płota jako i ja podchodzę. Pogoda trochę się poprawiła i mogę pokazać zapowiadaną stylizacje. Kocham dawne stroje co pokazuję w moich stylizacjach,może wiązać się to z tym,że nie mam figury kolumny czyli figury wspòłczesnych modelek. Jestem niska,bo tylko 160 wzrostu i mam figure klepsydry,a właśnie w modzie retro dużo było propozycji dla takich kobiet. Kobieta potrafi podświadome wybierać te stroje,w ktòrych dobrze wygląda ,nieraz jest tylko zagubiona przez niską ocene samej siebie,a przecież nie o to chodzi ,żeby tylko modelowe kobiety pięknie wyglądały. Trzeba tylko chcieć dbać o siebie i tylko tyle,bo wszystkie kobiety są niepowtarzalne i jedyne:)i wszytkie mają coś ładnego.
Okiem krytycznym z dzisiejszego powrotu z pracy:niestety większość kobiet ma w nosie ładny wygląd ;źle dobrany stròj najczęściej zbyt obcisły pokazujący tusze. Włosy niestety moje też w tej chwili nie są w dobrej kondycji,ale chociaż staram się to tuszować i dąże do lepszych:)najwięcej to źle zrobiony bląd.Większość to zniszczony i zaniedbany, ten kolor jest bardzo trudny ,pisałam o nim,bo często się z nim mordowałam:nie wystarczy zrobić bląd teraz trzeba bardzo o takie włosy dbać. Są bardzo kapryśne.
Drugi problem to afrykańskie kobiety stale prostują na siłe włosy to bardzo źle wygląda:pod spodem mocny skręt,a na zewnątrz czapa wyolejowanych i sztywno sterczących włosòw.
Mkp:niestety często kapiemy od nałożonych kosmetykòw i rzęs tak długich,że z daleka widać. Rzęsy sztuczne nie powinny być kilometrowe i z plastiku to wygląda kiczowato. Jeśli chcemy mieć długie i wyglądające dobrze trzeba robić je u profesjonalisty i zainwestować w naturalny włos.
Ale dosyć nakrytykowałam;)sama nie jestem ideałem,ale chociaż od czasu do czasu krytyczniej popatrze w odbicie w lustrze.

Druga miłość to ludowe stroje i chciałabym,żeby projektańci częściej wplatali je w swoje kolekcje. Nie mamy czego się wstydzić nasze wzornictwo ludowe jest takie piękne nie gorsze np. Od azteckich wzoròw.

Stylizacje dobieram z tego co tu znajdę,ale może kiedyś uda mi się sprowadzić prawdziwe elementy ze strojòw ludowych.










9 komentarzy:

  1. Wyglądasz cudnie:)))wiele razy pisałam ale znów się powtórzę,pięknie Ci w każdym nakryciu głowy:)))bardzo lubię regionalne dodatki,pasek jest super:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale wyglądasz! Piękne zdjęcia! Pozdrawiam cieplutko!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna czapka, bardzo Ci pasuje. Fajnie wplatasz elementy ludowe, pasek super.
    Masz rację, kobieta musi o siebie dbać, nie ma usprawiedliwienia...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. A wiesz Jolu, że mamy podobną figurę i wzrost! Ja mam 158 cm:D
    Bardzo fajny zestaw wykombinowałaś! Nowoczesny i na czasie z tymi ludowymi elementami! Teraz są bardzo modne:))
    Co do dbania o siebie, to wiadomo, że troszeczkę trzeba...W każdym wieku i przy każdej figurze:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wygląda ten kaszkiet i muszę powiedzieć, że ja również od niedawna zaczęłam je odkrywać. Mogę dodatkowo każdemu polecić przeczytanie wpisu https://www.damsko.pl/elegancki-kaszkiet-meski-jaki-wybrac/ w którym fajnie opisano to jak należy wybrać męski kaszkiet.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogólnie sam kaszkiet jest naprawdę świetnym nakryciem głowy i ja również odkrywam je na nowo. Muszę przyznać, że nawet kilka udało mi się kupić. Polecam także przeczytanie wpisu https://stylowymag.pl/wszystko-co-musisz-wiedziec-o-doborze-kaszkietu-41812 jeśli ktoś chce wiedzieć jak wybrać fajny kaszkiet.

    OdpowiedzUsuń