poniedziałek, 4 maja 2020

Modowe inspiracje

Nie wiedziałam, że księżna Diana miała ten rodzaj sukni. Bieliźniana jest od pewnego czasu modna i jest bardzo kobieca. Dzisiaj zmierzę się z takim zadaniem. Nie kupiłam specjalnej, wykorzystam moją koszulę nocną, którą mam i jest z prawdziwego jedwabiu, do tego nie noszę. W Anglii jest dosyć chłodno i słońca mało, a taka koszula przydaje się wtedy, gdy jest bardzo ciepło. Nie używałam jej i teraz wykorzystam jako sukienkę. Czasami można mieć nietypowe stylizacje, gdybym nie zaznaczyła, że to koszula to nikt nie domyśliłby się. Zdjęcia będą po ich wykonaniu na modowym blogu.

Pokaże też moją pocztówkę z ładną inspiracją, bo chustki bardzo są modne.

Buty czarno białe w collage, warto na biało czarne zwrócić uwagę.









2 komentarze:

  1. Mnie osobiście taka bieliżniana sukienka raczej nie odpowiada ale każdy niech nosi to w czym mu dobrze lub w czym chce nawet jeśki ściśle się dostosowuje do mody.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń