czwartek, 17 grudnia 2020

Zmiana fryzury i vintage stylizacja.

 Witajcie;) Zycie jest po to, żeby próbować każdą minutę, doświadczać i zmieniać wszystko, jeśli zmiany będą dla nas lepszym wyjściem. Tak samo jest z naszym wyglądem. Nie ma ludzi brzydkich, tylko są tacy, dla których powierzchowność nasze na zewnątrz nie ma znaczenia i są też tacy, którzy mają jeden styl i boją się w nim cokolwiek zmienić, a nie zawsze dobrze jest dobrany. Są też tacy ludzie, którzy nie potrafią dobrać i czasami zmiana nie wychodzi. U mnie jest różnie raz lepiej raz gorzej, ale zmian nie boję się i często eksperymentowałam z wyglądem. Jednemu jestem, tylko wierna; kocham ubrania vintage i łącze je z nowoczesnością. Zmiana włosów na bardzo krótkie i fajnie podgolone. Kobiety od 111 lat lubią już króciutkie włosy, a w historii nasz fryzjer Antoni Cierplikowski w 1909 takim cięciem odmłodził francuską aktorkę Evie Lavalliere tak, że mogła zagrać 18-letnią Joanne D,arc no i wszystko na ten temat i fryzury na chłopczyce to propozycja od Valentino na wiosnę, ale tym się nie kierowałam. Powód zmiany; ta fryzura lepiej wygląda z okularami, bo nie spada mi grzywka na nie. Pokazuje też moją stylizację w stylu vintage, a jest to inspiracja z pokazu mody w Mediolanie i bardzo mi się podoba. Propozycja Dolce Gabbana lato 2021, kolorowe boho.












5 komentarzy:

  1. Twoja propozycja jest bardzo odważna, z pewnością wyróżniasz się idąc ulicą. Super, bo jednak jesteśmy zbyt szarzy, za bardzo próbujemy się upodobnić do innych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie mnie denerwuję, brak indywidualności. Nawet tu...Londyn z małymi wyjątkami w specjalnych dzielnicach spotkasz ciekawie ubranych, cały pozostały ; szaro ubrani ludzie, a przecież strój to podkreślenie osobowości, bo zanim się odezwiesz...Dziękuję za komentarz.

      Usuń
  2. Bardzo lubię kolory i taka stylizacja jak najbardziej:)))fryzura fantastyczna i ślicznie w niej wyglądasz:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń