wtorek, 2 czerwca 2015

części niezapisane

,,A jeśli jestem ciałem, bo to jedyny ratunek dla mnie,,

za ścianą, która oddziela mnie od powierzchni
mój świat i obraz zapadającej nocy
księżyc, którego teraz nie widzę przedziera się
przez gęstą ławicę chmur

białe kwiaty drzewa o nazwie bez znaczenia
zapach połączył się z tym czasem
ciemnym i jasnym od lamp rozdających światło

sztuczne jest to na co patrze
kształty i barwy otaczające teraz
 zapomniałam zabrać  część mnie
na krótko udało mi się zapomnieć

zapis może być krótki a żal pozostanie
jeśli zapomnę zapytać o jutro

a jeśli nie ma nic to bez znaczenia
bo jestem i mogę wierzyć w siebie

 Wiersz powstał po przeczytaniu dosyć intrygującej powieści -Oczy Ireny



Nigdy nie myślałam tak, a jednak... a jeśli ciało jest miejscem dla duszy, której grozi nie istnienie...



1 komentarz:

  1. Jolu, wzruszyłam się. Przepiękny wiersz...
    Pozdrawiam ciepło...

    OdpowiedzUsuń