wtorek, 26 grudnia 2017

Modowe inspiracje

Cekinowy beret.

Nie wiem jak w Polsce, ale w Londynie pogoda wielkanocna: ) Ciepło i słonecznie, więc korzystając z wolnego czasu, pokazuję tą nieco dziwną stylizacje. To taka składanka, która pasuję do mnie idealnie. Tak jak kocham i nie jest to za mocne określenie. Motyw vintage w postaci białej zawiązywanej bluzki, wygodny: w ciepłym puchatym swetrze i element sportowy z eleganckim tiulem.
Parę stylów jednocześnie i cieszy się moja dusza, bo jest tak jak ja chcę: bez zwracania uwagi na panującą modę, chociaż żurnale przeglądam i są dla mnie jakąś inspiracją, ale nie przejmuje się, jeśli coś, co lubię nie jest na topie:) Cekinowy beret już miałam, ale był mniejszy i trudniejszy do układania i w kolorze granatowym. Srebrny znalazłam w ostatnim czasie w sh. Do tego zawiązywana bluzka w starym stylu. Wszystko przełamują nowoczesne, sportowe getry, do których założyłam tiulowe, białe skarpetki wykończone sporymi perełkami. Buty na wygodnym obcasie, nie jest wysoki, a same buty  bardzo wygodne. Nietypowy wzór, bo w czarno-biały zygzak dodaje nonszalancji całej stylizacji. Jeśli zaczęlibyśmy rozmyślać czy tak można to w dużym stopniu wyszłoby, że nie, bo jak można dodać tiulowe skarpety i to jeszcze z perłami do sportowych legginsów, ale właśnie o to chodzi, żeby nie mieć nudnego ubrania:).



Pozdrawiam wszystkich serdecznie można już napisać poświątecznie.














13 komentarzy:

  1. Nie jest ani trochę nudno, choć kolorowo bezpiecznie ☺ Jest wspaniałe modowe szaleństwo i rzeczywiście bardzo Twoje Joluś ☺ Buziaki Kochana 😙

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Olciu , bardzo się cieszę i trochę bałam się, że może się nie podobać:) Ściskam jeszcze świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze i takie świeże:), słodki ten beret:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może jestem w spamach, ale napiszę jeszcze raz- nie wiem jak to robisz, ale wychodzi świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu dziękuję i takie słowa mnie mobilizują, uściski.

      Usuń
  5. ten berecik jest obłędny

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili
    Miłego dnia kochana, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja :) a berecik - pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja. U nas też od paru dni pogoda "wielkanocna", więc i ten lekki strój mnie nie dziwi.........Bardzo twarzowy berecik. Pozdrawiam i wszystkiego co najlepsze w nowym roku życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest super:)))bardzo lubię tak wiązane bluzki i wszystko co się błyszczy:))Ty w dodatku świetnie wyglądasz w czapkach:)))pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie to wszystko połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Beret masz super, ja nie noszę beretów, bo źle w nich wyglądam. Pozdrawiam Jolu serdecznie...

    OdpowiedzUsuń