sobota, 23 grudnia 2017

Świąteczne życzenia

Wszystkim odwiedzającym mojego bloga życzę wspaniałych, wesołych świąt. Niech te święta będą przy blasku choinki z bliskością ludzi, których kochamy.


Zostawiam świąteczne stylizacje, zdjęcia zrobione w jedynym miejscu, gdzie nie padało. Zamiast zapowiadanego śniegu deszcz, ale to Anglia i już do deszczu się przyzwyczaiłam: ) narzekanie nie pomaga więc staram się jak najmniej to robić. Życie jest trudne, ale to nie jest odkrywcze spostrzeżenie, bo takie ma być i to chyba w moim przypadku odkrywcze: ) zbyt łatwe prowadziłoby do większej katastrofy niż to, jakie jest:).



Sukienka z wirującym dołem, który dodaje lekkości sylwetce. Przy dekolcie łezka i kojarzy mi się z dawnymi sukienkami, których fasony bardzo lubię i jeśli taką znajduję to musi być w mojej szafie.

Sweter z reniferem dla poprawienia świątecznego nastroju. Ozdobiony jest perłami, żeby dodać trochę elegancji.
Cieszmy się tym czasem, blaskiem, który otacza wszystkie słowa zapisane sercem.





















10 komentarzy:

  1. Jolu Kochana Radosnych, pogodnych i pełnych prezentów Świąt!!! Ślicznie Ci w tej sukience, bosko wręcz!!! Sweterek słodki, buziaki ogromneeeee! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolu, Twoja czerwień jest piękna i Ty w niej. W sweterku i w sukience. A najbardziej podobają mi się Twoje spodnie ;) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych, spokojnych Świąt życzę. Pięknie Ci w tych czerwonościach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie Ci w czerwieni. U mnie też deszczowo a po śniegu ani śladu.
    Wesołych, pogodnych, radosnych i przede wszystkim zdrowych Świąt Jolu.
    Pozdrawiam, buziaki posyłam, ściskam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpisałam i wcięło, poszukaj mnie w spamach...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jolu, dopiero wróciłam, więc jeśli aktualne, to wejdź u mnie na baner, na dole masz pasek UDOSTĘPNIJ - baner na stronę. Klikając na baner na stronę, kopiujesz kod i wklejasz do zakładek ( gadżet html). Po zapisaniu wszystkiego baner ukazuje sie w zakładce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne świąteczne zestawy:)))Pozdrawiam serdecznie i miłego dalszego świętowania życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  8. W czerwonej sukience wyglądasz rewelacyjnie :)
    Dużo zdrówka i szczęścia Jolu, a także radosnych Świąt życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świąteczny sweter OBOWIĄZKOWO hahah Twój z tymi szpilkami nabrał zupełnie innego znaczenia - jest po prostu cudownie elegancki, ale to w sukience wyglądasz rewelacyjnie - Twoja niewiarygodna figura podkreśla jej wszystkie atuty. Wesołych Świąt Jolu :)))) Buziaki - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekstra stylówki Jolu!!!
    Czerwień bardzo lubię!:D
    Wszystkiego dobrego w Święta i po świętach!!!!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń