niedziela, 23 grudnia 2018

Zdrowych pogodnych Świąt

Wszystkiego co tylko najlepsze w Święta, wszelkiej pomyślności i radości. Moje Święta są pracujące, specyfika pracy w hotelu. Problem, bo 25 Londyn ,,śpi,, czyli nie ma dojazdu. Nie lubię jak przypada mi taką rota. Czekam już na emeryturę więc postanowiłam nie zwracać na to uwagi. Daje sobie dwa lata i postanowiłam wracać, to właśnie jest trudne tu. Nie praca w święta, tylko brak dojazdu i to, że trzeba nocować w hotelowym pokoju i jest się odciętym od wszystkiego czyli brak nawet kawałka świąt. Mam wolny Nowy Rok.

Zdrowych pogodnych...







10 komentarzy:

  1. Droga Jolu, przykro mi, że właśnie tak musisz spędzać święta.
    Mimo wszystko z okazji świąt i nie tylko, życzę Ci zdrowia, pogody ducha i wiele radości.
    Pozdrawiam Cię bardzo ciepło! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Basiu i wszystkiego co najwspanialsze w Święta, u mnie nastrój pozostaje. Jeszcze trochę i zostawię Anglię ....i wrócą Święta:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych, pogodnych i rodzinnych Świąt oraz szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jolu, dopiero wróciłam, więc życzenia nieco spóźnione, ale z serca!
    Obyś dotrwała w zdrowiu do oczekiwanej emerytury, czego i sobie życzę:-)
    Ściskam świątecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu i trzymam za nas kciuki, żeby udało się korzystać z emerytury tak, żeby mieć siły, żeby z niej korzystać, świąteczne buziaki kochana.

      Usuń
  5. Dobra w Nowym Roku, bo już po świętach.
    Zajrzałam od Jotki, bo poezja jest mi najbliższa.

    Pozdrawiam serdecznie, JoAnna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam do strony z wierszami , link jest na blogu z lewej strony.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze że święta za Tobą, bo chyba nie jest to za przyjemne ale trudno 👍💞 tak jest i już. Wiele szczęścia w Nowym Roku i cudownego Sylwestra Jolu. Cieplutko pozdrawiam 😍 buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Jolu na święta nie zdążyłam, to życzę Ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!
    I obyś następne święta miała mniej pracujące:))
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń