sobota, 8 grudnia 2018

Z moich myśli

Święta w Londynie

Taki żart mi przyszedł do głowy, ale prawdziwy, bo chociaż mieszkam tu 11 lat to śnieg to zjawisko rzadkie i białe święta były raz i to przez chwilę, bo zaraz śnieg się stopił.

Przy okazji mojej retro sukienki, która dawno temu, bo parę lat wstecz pokazywana była na tym blogu, przy choince, gdzieś tam jest, ale nie pamiętam, pod jakim tytułem więc nie będę szukać zdjęć. Lubię ją za fason retro i zieleń choinkową, doskonale w niej można udawać drzewko. Retro fasony są bardzo kobiece i podkreślają dawny typ sylwetki. Osoby drobniejsze dobrze w nich wyglądają, to były czasy wtedy większość mężczyzn ustąpiłaby miejsca w metrze ech...

To były czasy...ach...

Zapraszam do filmiku, święta za pasem, a mnie za chciało się udawać przedświąteczną choinkę, jeszcze biega sobie w pobliskim lasku: ).








   A jednak znalazłam, mój blog nie prowadzę długo, chociaż to będzie już 5 rok, jak ten czas szybko...


Byłam wtedy w jasniejszych i krótszych :)







9 komentarzy:

  1. Sukienka ma przepiękny fason i kolor:)Wyglądasz Jolu ślicznie:)))świetna kreacja na święta:))Pozdrawiam serdecznie i miłej niedzieli życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapitalna sukienka choinkowa! I uwielbiam Twoje filmiki! 👍😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka nie tyko świąteczna, ale i na czasie, bo te kolory znów wróciły i w tej zieleni jest Ci dobrze:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu czasami uda mi się wpasować w mode, uściski kochanie.

      Usuń
  4. Ostatnio jestem zakochana w zieleni 👍🍀💚, ten odcień jest piękny... pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja bardzo mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz w tej sukience.
    Dla mnie święta straciły blask... Wiadomo dlaczego...
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń