poniedziałek, 31 grudnia 2018

Modowe inspiracje i życzenia

Dama w czerwieni na Nowy Rok:)


Już spokojniej przynajmniej dla mnie. Święta za mną, nie zawsze jest tak, jak chcielibyśmy, bo życie układa się różnie,a że u mnie było na święta pracującą więc cieszę się, że ten czas mam za sobą i mogę cieszyć się Nowym Rokiem.

Ciekawą myśl przeczytałam i jest ona wytłumaczeniem dla moich zainteresowań, bo zgadzam się z nią i też tak myślę, lubimy krytykować i analizować innych ludzi zapominając o sobie.
Trzeba mieć pasje i cieszyć się nimi. Trzeba stworzyć własny świat, bo przetrwa, tylko ten, kto go stworzył.
Nie lubię matematyki, nie interesuje mnie polityka. Kocham kolory, a przejawia się to w komponowaniu mojej szafy w poszukiwaniu ciekawych fasonów i w zależności od wolnego czasu malowaniu obrazów. Moje pisanie to też tak kiedyś określono: moje wiersze to malowanie słowem. Kolory mnie zawsze uspokajały. Chciałabym pokazać co czuję patrząc na wiosenny liść, ile wtedy widzę barw. Co czuję, gdy tworzę inny świst. Mało na razie z tego, w planach na później, jeśli Bóg, bo wierze, że jest, pozwoli mi na długie życie. Kochałabym też podróże, jeśli mój budżet na to pozwalałby, ale to też jest w planach na później. Chce wykorzystać starość jak, tylko można, nie chce mieć czasu na nudzenie się, będę działać, a że mam naturę niepokornych i energetycznych ludzi, to plan będę realizować.
Parę moich świątecznych stylizacji. Pokazane dla pokazania, nie będę ,,czarować,, tak byłam ubrana, bo nie byłam.
Sukienka czerwona to perełka, tak o niej myślę, bo bardzo mi się podoba. Znalazłam ją w SH i jest nieziemsko piękna moim zdaniem. Materiał, z którego jest uszyta to aksamitna czerwona koronka. Fason w stylu dama i ma sztywne halki uszyte z czerwonego tiulu. Tył zapinany na malutkie, atłasowe guziczki. Brakuje dwóch muszę coś wymyślić.
Czerwona cekinowa to nowy zakup w cenie 7 funtów. Są tu chińskie butiki i część rzeczy nie do ubrania, a część super. Ta sukienka prezentuje się świetnie i do tego korzystna cena. Małe bolerko z cieniutkiego moheru z połyskiem dodaje szyku. Atłas był i będzie elegancki dlatego go lubię. Do tego nasza twarz w tym rodzaju materiału nabiera blasku i świeżości, polecam.
Nowoczesna elegancka stylizacja to bordowa spódnica zakupiona w chińskim butiku w cenie 12 funtów, jest z takiej gąbkowej siatki i super się układa. Jestem z niej bardzo zadowolona. Do tego sweterek w super gatunku, bo kaszmirowy. Sweter znaleziony w SH. Trampki odmładzają mój wygląd i mogłabym iść na dawną dyskotekę hi hi  )
Biel i czerń jest ponadczasowa, biała koronkowa bluzka jest bluzką awaryjną, bo jak nic się nie sprawdza to ona na 100 nie zawiedzie.
Dzisiaj zrobię kolejna porcję zdjęć i sukienka, którą kupiłam na dzisiaj. Moim zdaniem jest piękna, chociaż była niedroga, bo w cenie 16 funtów. Wydaje pieniądze na moje hobby, to moja walka sama ze sobą czy mi potrzebne są kilogramy rzeczy?
Myślę, że tak, bo dzięki nim moja droga jest przyjemna i mam później chęć na poważniejsze sprawy. To moje paliwo, które daje mi siłę w walce o ważne sprawy tego świata. Może nie dużo mogę, może nie wiele potrafię, ale staram się, żeby to, co jest szare było bardziej kolorowe. Staram się dołożyć cegiełkę do walki o lepszy Świat. Moje małe inspiracje mają nimi być, a przy okazji mnie też zmieniają, staje się lepszym człowiekiem.
Sukienka dzisiejsza w następnym poście.

Wszystkiego najlepszego i życzliwego w Nowym Roku ;)

















5 komentarzy:

  1. Wszystkie stylizacje są piękne i bardzo świąteczne:))mnie też podoba sie ta myśl:))Pozdrawiam serdecznie i dobrego nowego roku życzę:)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolu, lady in red to najlepsza wersja!
    Dobrego roku, udanych polowań na ciuszki i radości we wszystkim co robisz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu i ,żeby ten rok był piękny i radosny. Cieszmy Cie tym co otrzymujemy, bo życie to bezcenny dar, buziaki i dziękuję Asiu ❤️

      Usuń
  3. Jolu w tej czerwonej sukience wyglądasz szałowo, ale podoba mi się też ta błyszcząca sukienka.
    Wszelkiej pomyślności w Nowym Roku.
    Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń