poniedziałek, 27 maja 2019

Modowe stylizacje

Sportowa bluza


Wygodna bluza z siatkowymi wstawkami na rękawach do tego jedwabna spódnica. Ubrałam też kowbojki, żeby stylizacja była jeszcze bardziej zakręcona i chyba się udało. Nie wiem, czy to, co założyłam udaję się, ale staram się, żeby pokazać, że własny styl dużo daje. Nie potrzeba dużych pieniędzy wystarczy nie bać się swojego ja, ono jet najważniejsze i to my i nie ktoś inny. Zawsze i wszędzie trzeba być sobą, to nie jest łatwe, ponieważ nie wszyscy ludzie są akceptowani, ale to czy nas ktoś akceptuje, czy nie nie ma znaczenia, bo tylko ze sobą będziemy i teraz i tam gdzieś i to dla nas samych musimy sie starać i rozwijać. Moje życie nie jest łatwe, bo w pewnym czasie źle je zorganizowałam, byłam zbyt błądząca w chmurach niż chodząca po ziemi, a teraz są tego skutki, dlatego chcę pokazać takim ludziom jak ja, że można pozostać sobą pomimo zmęczenia, a można mi wierzyć, bo praca w londyńskim hotelu na niskim stanowisku uważana jest za najcięższą dla kobiet. Chociaż jestem filigranową kobietą, która nigdy nie warzyła więcej niż 54 kg, dałam radę pracować w tym miejscu 12 lat. Jestem dumna z siebie, że nie zrezygnowałam, a rotacja na niższych stanowiskach jest duża, bo ludzie wytrzymują, tylko parę miesięcy. Jeśli mówisz, że nie chcę Ci się, bo jesteś zmęczona to uwierz możliwości człowieka są ogromne, a znamy, je tylko w małym fragmencie. Nie martw się, że nie masz pieniędzy, popatrz na moje stylizacje prawie wszystkie rzeczy wyszukane w sh. Tak są ludzie, którym łatwo wszystko przychodzi, ale...trudniej im poznać siebie, bo to trudności nas rozwijają.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz