sobota, 25 maja 2019

Moje obrazy

Więcej moich rysowanek można zobaczyć na Instagramie, zawzięłam się na malowanie i rysowanie. Robię to codziennie, żeby ćwiczyć. To jest dla mnie, bez jakiegoś musu. Zwykła chęć podzielenia się moim światem. Jest też zazdrość, ale nie złośliwa, tylko, że nie zrobiłam tego co powinnam, a inni pamiętali i w tej chwili rysują na takim poziome, o którym ja mogę , tylko pomarzyć. Jeśli coś nam wychodzi i lubimy to robić, to powinniśmy nad tym pracować, żeby móc jak najwięcej wyrazić. U mnie po wielu miesiącach przerwy okazało się, że mam problem z ręką i żeby było weselej to wzrok mi się pogorszył. Czeka mnie wizyta u okulisty, ale dopiero jak będę w Polsce. Zamiast narzekać pokarzę, a więcej na profilu @jola_pawlak_obrazy na Instagramie. To jest moje oczko w głowie ostatnio. Pierwszym profilem też się cieszę, bo dochodzę do 100 tysięcy, zdjęcia robione zwyczajnym telefonem i stylizacje znajdywane w sh, do tego nie ma u mnie dekoltowych zdjęć. Stylizacje z dnia codziennego i od czasu do czasu coś fajniejszego.













1 komentarz:

  1. Jesteś skarbnicą talentów Jolu:))
    Buziaki kochana!
    Twórz i ciesz się tym!!!

    OdpowiedzUsuń