środa, 20 maja 2015

Z przekorą

Są dni, że lubię eleganckie rzeczy połączyć z nieeleganckimi i co tu zrobić, jeśli jestem taka , a nie inna: ) przekorna: ) Moje bardzo eleganckie rzeczy połączyłam z bardzo poszarpanymi spodniami i tak ,,sobie chodzę,, zadowolona z kontrowersji. Żakiecik jest wełniany i bardzo ładnie skrojony. Ulubiony, bo bardzo dobrze leży i nie gniecie się. Kaszmirowy sweterek to klasyka. Wisior -stylizacja róży i...moje podarciuchy) do tego czerwone buty i torba z ćwiekami już pokazywana.








4 komentarze:

  1. Spodnie i torba z ćwiekami super !!! pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw! Wyglądasz pięknie i baaardzo młodzieńczo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię łączyć coś eleganckiego z mniej eleganckim, sweterek super Jolu...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie wszystko połączyłaś. Też tak czasem mam...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń