poniedziałek, 20 listopada 2017

Modowe inspiracje

Misiowa spódnica:)

Stylizacja na podstawie inspiracji. Tym razem  zachwytu tym zestawem.



W zeszłym roku znalazłam podobną spódnicę i wiedziałam, że mi się przyda, bo jeden z moich ulubionych kolorów i wykonana z ciepłego misia. Spódnica daje ciekawe możliwości kolorystyczne i fasonowe. Dzisiaj zestawiłam ją podobnie do zdjęciowej stylizacji, u mnie też bluzka wiązana, ale zamiast szpileczkowych sandałków moje futrzaki.
Wszystkie elementy stylizacji pochodzą z sh, buty kupione na eBay.
















15 komentarzy:

  1. Nice post!! Your blog is interesting!!
    I love your skirt!!
    I follow you. Mind following back?

    http://asweetwoorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fiu, fiu... Jolu, wyglądasz jak milion dolarów! Przepięknie Ci w takiej stylizacji i moim skromnym zdaniem tak właśnie powinnaś się ubierać :)
    Ślicznie :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przewrotny zestaw, misiowa spódnica i koronki na nogach, to się nazywa bawić modą :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie ☺ Elegancko ale bardzo zawadiacko, bardzo trendy i modowo bardzo ☺ Tak fiu,fiu ❤ I cudnie TY w takim zestawieniu ☺ Buziaki 😙

    OdpowiedzUsuń
  5. Misiowa spódnica... hm... jeszcze nie mam, inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze przyznać, że spódnicy z misia jeszcze nie miałam a białe bluzki uwielbiam. Poluję na wiązaną ale widzę, że dziewczyna ze zdjęcia ma jakby szal z tego samego materiału więc może pójdę w tym kierunku. Pozdrawiam Jolu, miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna inspiracja, i ty Jolu, również wyglądasz pięknie i baaardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ein sehr schöner Look,Jolanta. Elegant und ladylike.
    Liebe Grüße
    Sabine

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj kokietujesz nas tu Jolu, fajna z Ciebie kobietka :) Kiecka super - modne takie pluszowe rzeczy, bluzka cudna!!! Ale masz oryginalne buciki <3 Buziole :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz:)))piękne buty:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka odlotowa stylizacja! Dla mnie bomba, inspiracja też! W ogóle zachwycam się od lat tą modelką czarnoskórą (bo to chyba ta, o której myślę) ;) Miałam kiedyś taką misiową kieckę, lubiłam ją baaaaardzo, ale mi się z wiekiem poprzedzierała na tyłku :D Świetnie wymyślasz, Jola!!! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jolu, niby stylizacja prosta - biała bluzka i aksamitna spódnica, ale tak całość podkręciłaś tymi koronkowymi rajstopami i tymi cudownymi sandałkami, że całość wygląda fantastycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szalejecie z Renią w tej Anglii takimi puszkowatymi sandałami :))) Super !!!! I ta misiowa spódnica :)))) Świetnie to połączyłaś wszystko :)))) Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Ech, te moje kombinowanie, przepraszam. Jeśli o mnie chodzi, to ja na stylizacje jesienne już patrzę, jak na przykład https://cavaricci.pl/13-plaszcze/ , bo wydaje mi się, że to już czas. Zaraz przeleci nam sierpień i w ogóle. Cieszę się jednak, że sklep Cavaricci ma dla mnie super ubrania, pomimo tego, że jestem z większych.

      Usuń