niedziela, 18 lutego 2018

HOT - NIE TYLKO "BLUE VELVET" - NOT ONLY 'BLUE VELVET.

 #phenomenalusinvelvet #phenomenalus#phenomenalusnotonlyinbluevelvet #phenomenaluschallenge

Zadania grupy Phenomenal Us bardzo cieszą i mobilizują do tworzenia stylizacji. Dzisiejsze zadanie to aksamit. Nie mam zbyt wielu rzeczy z tego materiału, a szkoda, bo jest bardzo elegancki i pięknie leży na figurze. Mam bardzo ładny szary żakiet i w pierwszej wersji pomyślałam go pokazać, ale do głowy przyszła mi inna koncepcja. Dół tej stylizacji to spódnica, która powstała po pocięciu  sukienki. Retro sukienka leżała i czekała na nie wiadomo co: ) Nosić jej nie mogłam, bo była zbyt retro, nawet z moim uwielbieniem takich rzeczy. Wglądałabym jak dama z dziewiętnastego wieku, a ja jednak uważam, że typowe retro rzeczy mogą zasilać kolekcje, można je kochać, ale tylko niektóre nadają się do noszenia codziennego. To, co minęło już nie wskrzesimy, a raczej możemy siebie postarzać o wiele lat, a tego nie chce żadna kobieta. Wykorzystuje pewne elementy ze stylu vintage, ale zawsze łącze je z nowoczesnymi. Blog to miejsce, gdzie mogę zaszaleć z dawnymi fasonami, ale w życiu dopasowuję inne stylizację, które czasami pokazuję: )
Dzisiaj jest to stylizacja, która przypomina dawny styl, mnie kojarzy się z kozackim kobiecym strojem. Jest trochę dziwna, ale o to chodzi, żeby pokazać w zadaniach coś innego niż to co może służyć w normalnych stylizacjach.
Spódnica potrzebuję dopracowania, ale tym zajmie się krawcowa, nie mam uzdolnień krawieckich, potrafię wykonać tylko ciach)
To małe szare, to jest niby bluzeczka zakupiona ostatnio podczas przecen. Sama nie wiem, do czego miała służyć, bo nawet dla młodej osoby, tyle nagiego brzucha, to trudna stylizacja i zimna)
Bluzka jest zawiązywana na kokardę. Nie pokazałam tyłu, bo zwyczajnie zapomniałam, ale może zdarzy się jeszcze okazja zademonstrować  mini bluzkę. Czerwone zamszowe buty dopełniają całości.













Nasze wspólne zdjęcie.




16 komentarzy:

  1. W tej chwili nie mam nic zamszowego, ale bywało, że miałam spódnice i żakiet.
    W Twojej stylizacji jedynie ta biała bluzka mi nie pasuje, ale to tylko moje wrażenie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jola....ach..... ty damo szalona. Piękne kolory tych aksamitów, to wdzianko będzie mi się śniło

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się Twoja spódnica w połączeniu z czerwonymi długimi butami. Świetnie to wygląda. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeciekawa całość, a spódnica z sukienki wygląda spektakularnie :) Ciekawa jestem jaka była góra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ ta spódnica ma cudny kolor:)))a mini bluzeczka świetnie wygląda bo białej bazy:)))super zestaw:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta spódnica jest boska ... nie żałuj sukienki bo prezentuje się świetnie. Pozdrawiam ciepło Beassima

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódnica wyszła super, piękny kolor i z czerwonymi butami = cudnie.
    Też nie mam weluru /ostatnio to nawet unikam/, mam dwie długie sukienki z dawnych czasów. Pozdrawiam Jolu serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jolu, fajnie, że jesteś! :) Twoja welurowa stylizacja to szał! wyglądasz zjawiskowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódnica jest prześliczna! Pięknie Jolu się prezentujesz, jak wielka Dama. :) Góra tez ciekawa.
    Moc pozdrowień i buziaków!

    OdpowiedzUsuń
  10. Powtórzę za dziewczynami SPÓDNICA i BOTKI !!!!!!!!!!!!! rewelacja - po prostu cudownie :)))) . A ja lubię takie dziwne rzeczy, które nie wiadomo jak nosić :D , zawsze można się wtedy dać ponieść fantazji :) Twój pomysł jest zachwycający :) Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tez lubie aksamit ,ale jakos nic nie mam :((( Spodnica jest przepiekna i zestawienie jej z biala koszula to juz mistrzostwo a dodanie jeszcze tego krotkiego topu to juz super mistrzostwo :)) Jestem za,sto razy za :))))) buziaki Renata

    OdpowiedzUsuń
  12. Jolu, świetnie to wszytko połączyłaś, jest bardzo artystycznie tak jak lubię !!! Buziaki kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam podobne podejście do retro - lubię jak jest wymieszane z czymś współczesnym. Tobie się to udało. Stylizacja ciekawa, pięknie zestawiłaś kolory, pasuje nawet ruda czupryna:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jolu, u Ciebie jak zawsze niebanalnie i odlotowo! Spódnica spektakularna, a to siwe pasuje tutaj idealnie! ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O tak! mi też podoba się spódnica . Ma potencjał. Całość niebanalna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oryginalnie jak diabli, nie dość że kolory to i fason nieziemski!!! Super sobie poradziłas Jolu!!! Buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń