niedziela, 9 września 2018

PHENOMENAL US - CHALLENGE 22

AŻUROWE LOVE/ LOVE FOR LACE

#phenomenalus #phenomenaluschallenge #phenomenalusazurowelove#phenomenalusloveforlace


Dzisiaj koronki bez arszeniku i kolejna realizacja zadania. Ażury mnie najbardziej kojarzą się z koronkami:) To my grupa Phenomenal Us idzie do boju, żeby ujarzmić ażury, albo się nimi przyozdobić. Od zawsze bardzo kobiecy element garderoby, pasujący każdej kobiecie i proszę nie wybrzydzamy, bo wszystkie w nich fenomenalnie wyglądamy bez względu na wiek i koniec dyskusji, nie przyjmuję sprzeciwów, bo lubię wszelkie koronki i ażury : )
Wiem, że są kobiety, które ich nie lubią, bo zbyt eleganckie, za bardzo kobiece, przestarzałe, babciowate, ale tym razem się nie zgadzm, bo są ponadczasowe i zawsze będą istnały. Klasyka się nie znudzi się i zawsze będzie powtarzana.
Zapraszam do postsa mówionego.




Reszta zdjęć jak zawsze na drugim blogu.

Zdjęcia :Tu


9 komentarzy:

  1. Niestety nie mogę posłuchać... ale zdjęcia super i jak cudownie tą fryzurą - inna, miękka, cudowna Jola. A koronki kocham.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te Twoje nagrania, działają na mnie kojąco:-)
    Sukienka śliczna, na różne okazje. Mam podobne wrażenie, co do mody, że niektóre przykłady tworzone są same dla siebie i nie każdemu dobrze w proponowanych trendach, dlatego ja nie tyle zważam na trendy, ile na to, by dobrze się czuć...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolu, bardzo podoba mi sie kolorystyka Twojego zestawu - to limonkowa zielen z niebieskim, super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jolu, te filmiki, to strzał w dziesiątkę! Pokazują jaka jesteś wesoła, otwarta...i odejmują Ci 10 lat! :D
    Wyażurowałaś się baaardzo pomysłowo! Kolorystyka wspaniała, bo wszędzie u nas raczej biele, beże i czernie;) A u Ciebie słonecznie i energetycznie!
    Fantastycznie!!!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, filmiki lubię i moja komórka filmiki lepiej robi, bo tam jest większa ostrość. Zdjęcia .. telefon to trudna sprawa, bo tu złe światło i często zdjęcia złe, ale na razie takie muszą być. Dziękuję Edytka, uściski.

      Usuń
  5. Prześliczna sukienka Jolu 😊 Koronki bardzo mi się podobają. To taki atrybut kobiecości 😊

    OdpowiedzUsuń