niedziela, 23 września 2018

PHENOMENAL US - CHALLENGE 24




Czarno-czarne / Black is Black







Czarny kolor i jak go traktować. Moim zdaniem najbardziej elegancki kolor, chociaż nie każdej kobiecie pasuje. Przy bladej cerze nie zawsze wygląda dobrze, podkreśla też zmarszczki i cienie pod oczami, ale dodaje tajemniczość i powagi. Ukochany kolor Chanel i jej mała czarna, chyba nikt nie za projektuje tak funkcjonalnej i ponadczasowej sukienki. Została, zaprojektowana i nigdy nie będzie mieć konkurencji.

Z moim postem;  jestem zła, ale wybaczcie, zmęczenie daje znać, bo dawno nie miałam urlopu i zaczyna to się ujawniać. Zamiast całe zdjęcia wyszły bez butów. Gorzej z kapeluszem, nie zauważyłam gumki. Najpierw lało, a potem na chwilę wyszło słońce i szybko. . Filmik był, ale tam było bardziej widać nieszczęsną gumkę. Nie mam na siebie sił... Mam nadzieję, że wybaczcie.

Za to wyszukałam więcej zdjęć, żeby to moje roztarganie zrehabilitować.



Więcej zdjęć  Tu




7 komentarzy:

  1. To prawda, czarny kolor nie dla każdego, dla mnie na pewno nie i nawet nie lubię, najwyżej w drobnych dodatkach.
    Ty jednak wyglądasz dobrze i wybrałaś fajne zdjęcia, co tam gumka...gdybyś nie wspomniała, nie zauważyłabym:-)
    Pomimo długich wakacji ja tez już czuję zmęczenie, ale miałam krótszy urlop niż zwykle i wrzesień w szkole jest szalony...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu to prawda wrzesień w szkole to obłęd, pamiętam. .. Byle do października, buziaki i dziękuję😃😘

      Usuń
  2. Bajkowy ten kapelusz!!!!! Cacuszko!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerń jest piekna i zawsze na topie - piękna, klasyczna i ponadczasowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor czarny - zawsze powoduje pewien dystans , ale każdej kobiecie jest w nim do twarzy.
    Pozdrawiam
    zapraszm do mojeje strony
    www.krystynaczarnecka.pl

    OdpowiedzUsuń