sobota, 15 września 2018

Z moich myśli

Tak ostatnio rozmyślałam co współcześnie nudzi,  a co nie.  Doszłam do wniosku,  że obecnie liczy się opakowanie i trzeba błyszczeć. Problem jeśli, nie ma się wiary w siebie,  bo wtedy nasze opakowanie nie pali się magicznym światłem i jesteśmy inni.  Niestety ocena współczesnych czasów to jakim jest się na zewnątrz dlatego słaba, akceptacja procesu starzenia.  O śmierci się zapomina i lepiej ,żeby nie była.
Problem starszych ludzi to nie tylko pozbywanie się zmarszczek,  które moim zdaniem dodają uroku swoich nie mam zamiaru prostować,  ale brak zainteresowań dlatego tak zawzięcie walczę o moje zainteresowania.  To prawda,  że dobrze mieć coś co je rozpala,  w przypadku artystycznych to publiczność dlatego polubiłam Instagram,  bo mi przybyło ludzi interesujących się profilem,  to miłe i jeśli nawet stanie,  to miłe chwile zostaną i będą cieszyć.



Przegląd  stylizacji z Instagrama
Tu



5 komentarzy:

  1. Jolu, w pomarańczach i czerwieniach Ci najlepiej, a stroje w kropki boskie.
    Poprawiania urody na siłę nie popieram, bo widząc efekty u tzw. celebrytek przekonuję się, że nie zawsze to wychodzi, wręcz przeciwnie.
    Widuję w naszym parku uzdrowiskowym starsze eleganckie panie, raczej naturalne, choć zadbane, a to, co rzuca się w oczy to pogodne usposobienie i ciekawość wszystkiego:-)
    I tego się trzymajmy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wystarczy uniezależnić swoje samopoczucie od oceny i aprobaty innych ludzi, a życie staje się prostsze i przyjemniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiara w siebie jest bardzo ważna. Jesteś piękną kobietą, pełną uroku 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiara w siebie ważna,zainteresowania też się przydają i radość z tego co mamy:)))piękny przegląd zrobiłaś:))każdy zestaw mi się podoba i trudno wybrać naj...:))każdy piękny i wyjątkowy:))pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację Jolu, jeśli ktoś nie ma jakiejś pasji, to jego życie z wiekiem staje się nudne:)
    Pozdrawiam Cię cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń