czwartek, 21 stycznia 2021

W blasku plumerii.

 Marzy mi się być jak kwiat, to takie myśli z młodości, bo ten pachnący lub piękny element życia kojarzy nam się z dobrem. Jak jest w rzeczywistości, trudno być kwiatem przez całe życie, bo ego dopomina się swego i to z nim walczę z lepszym lub gorszym skutkiem, ale coś tu trzeba robić, bo duch jest przewidziany na później i mam nadzieję, że po latach walki sama ze sobą wypadnie jako tako, a marzyłoby mi się, żeby był podobny do Plumerii, nazwa dziwna, ale kwiat nie dość, że silny, to jeszcze piękny.


U mnie walka dodatkowa, bo staram się wykluczyć cukier. Nie jem dużo słodyczy, raczej okazjonalnie, ale dosłownie uwielbiam herbatę z cytryną i to posłodzoną i takich herbatek jest kilka w ciągu dnia i to taka górka cukrowa wyjdzie. Obecnie piję jedną rano, reszta dnia to woda mineralna, bo herbata gorzka mi nie smakuję. Właśnie pisząc tego posta, popijam sobie w przerwach moją jedną przydziałową.

W mojej modzie pokazuję dalej fantazje i jak zdobywam moje ciuszki. Tak jak ten płaszcz, który ozdobię dodatkowo białym kołnierzem i elektrycznie różowym.

Podziwiam starsze kobiety, które pomimo wieku dalej są piękne, to taka inspiracja dla mnie na przyszłość. Już dochodzę do 60, ale chcę być tym kwiatem i dalej.
Na zdjęciu Lynne 80 plus.












Żródło: Instagram: women.60.plus
Lynne
Regiodom.pl




3 komentarze:

  1. Uwielbiam herbate z cytryna; kiedys sypalam 3 lyzeczki cukru, teraz pije bez, mozna sie przyzwyczaic. Ja tez chce byc kwiatem ... tak dla samej siebie. I chociaz to sa tylko chwile (bo kwiaty nie trwaja dlugo), mysle, ze bycie kwiatem jest warte zachodu. No patrz, mamy prwie bukiet :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagódko bardzo trafne spostrzeżenia, tak mamy bukiecik. Jesteśmy Kwiatkami i chwilę są podstawą życia, bo bez nich byłoby szaro. Nie mogą być długie, bo przestalibyśmy je odróżniać od codzienności, a codzienność musi być taka jak zwykle płótno, bo ono ma siłę przetrwania i ogrzewa nas, izolując od nicości mgły. To może się też w końcu przyzwyczaję, ale powiem szczerze tych podejść do bez cukru było u mnie sporo; ) Uściski i słonecznego, u mnie świeci; ) na razie świeci;

      Usuń
  2. Bardzo się cieszę, że się podobają.

    OdpowiedzUsuń