czwartek, 26 października 2017

Kobiety ze starych pocztówek.

Lubię stare pocztówki, szczególnie te z dawnymi gwiazdami. Stylizacje i klimat minionych lat. Jak wyglądaliśmy, o czym myśleliśmy. Wszystko jest wyrażone w spojrzeniu: )
Na pocztówce aktorka Claudette Colbert 1903-1996 status gwiazdy uzyskała w 1934 roku po filmie ,,Kleopatra,, oraz ,, Ich noce,, . W tym filmie zagrała u boku Clarka Gable'a. Rola w tym filmie przyniosła jej Oscara. Po 1961 roku wycofała się z kina, ale występowała w teatrze i filmach telewizyjnych. Na YouTube można zobaczyć te filmy.











Specjalnie dla Marysi truskawkowe drzewo. Można je zobaczyć w londyńskich parkach:)
Jest piękne:)





12 komentarzy:

  1. Piękna pocztówka, piękna Claudette, czasem, jak dziś, chciałabym być kobietą już tylko ze starej pocztówki. Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olka Ty jesteś taka niesamowita, że nie możesz ukrywać się w pocztówce:) buziaki...

      Usuń
  2. Truskawkowe drzewo? Mniam :)) Pocztówki stare - uwielbiam :))))Kisses _ Margot

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam zawsze ochotę wejść w taką pocztówkę z dawnych lat. Dotyczy to też zdjęć miast i miejsc sprzed lat i wieków. Aż mnie swędzi w środku 🖤🖤🖤🖤🖤🖤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli tak jak ja:) Za to lubię stare pocztówki. Dawny czas na chwilkę, uściski.

      Usuń
  4. Pocztówka śliczna :) Podobają mi się takim stare pocztówki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobiety ze starych pocztówek mają bardzo powłóczyste spojrzenia, chyba specjalnie trenowały zalotność :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś bardzo spostrzegawcza :) Też myślę, że trenowały:) Ja kiedyś chciałam utrwalić podobne ojjj wyglądałam okropnie:) uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jolu dziękuję za to smaczne drzewko;) Jak byś mogła wrzucić fotkę z koroną liści(jak masz w zasobach), nigdy nie widziałam, a może widziałam tylko nie wiedziałam, że to - drzewo truskawkowe. Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasy są takie poplątane i czasami odpychające, że rzeczywiście chciałabym rzeczywiście żyć wcześniej. Moim faworytem są lata XX.
    Pozdrowienia serdeczne

    OdpowiedzUsuń