poniedziałek, 12 marca 2018

Wykropkowane / Spotted

Kropki, kropeczki, kuluczki::)

#phenomenalus #phenomenaluschallenge#phenomenaluswykropkowane #phenomenalusspotted

Wróciłam w deszcz i nadrabianie zaległości, ale co tam:)
Z lotniska, po 1 godzinie snu do biegu w pracy, dałam radę na nowych akumulatorach, myślałam o nowej stylizacji, ale nie zdążyłam, będzie póżniej.
Dzisiaj zadanie naszej grupy  PHENOMENAL  US zrealizuję przy pomocy starego posta z początku blogowania i to z mojego pierwszego bloga, póżniej przeniosłam się tu:)

Kobiety lubią kropeczki, muchomorki zostają z przedszkola i mam taką retro sukienkę, która miała być w tym poście, ale nie zdążyłam zrobić zdjęć, za mało czasu miałam po powrocie, a nie ma co żałować, bo to malutkie kwiatki na czerwonym tle, które miały z daleka udawać kropeczki: ). Te same buty w kropki miały być zastosowane, bo dalej żyją i bardzo je lubię:).

Biała sukienka, która dosyć często występowała, obecnie w paczce do Polski, bo musi odpocząć. Na nią założyłam białą, luźną bluzkę i bardzo jestem zła, bo dzięki naszemu Wykropkowaniu, przypomniałam sobie o tej stylizacji, a bluzki już nie ma. Czasami po czasie oceniamy coś dobrze, a wtedy wydawała mi się...do utylizacji, jestem na siebie wściekła.
Będzie też stylizacja z wakacji, przepraszam za jakość, ale przyjaciółka w tym obiektywie się gubi. Na sweterku widać kropko- groszki, ale na bluzeczce już nie i po co ja to zabrałam...tu klnę: ) : ) Zaplanowane pod palmą, ładne tło i dobre światło...

Moje kropki na włosach też się na blogu przewijały i też wezmą udział w naszych kropeczkach:)

Dziękuję za wszystkie zostawione u mnie komentarze! 
Przepraszam za brak komentarzy na waszych blogach, ale wakacje miałam, nadrobię zaległości: ).













23 komentarze:

  1. Jolu, najpierw spojrzałam na buciki, mam niemal identyczne :). kropki sa urocze, i takie różnorodne, a bluzeczki chyba istotnie szkoda - ale widac tak miało być.A na zdjęciu pod palmą, chociaż niekoniecznie widać wszystkie kropki, widać za to radosną, usmiechnięta Jolę - i to najwazniejsze. Świetne kropki, Jolu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To były cudowne wakacje i bardzo odpoczęłam:)Dziękuję Aniu:)

      Usuń
  2. Joluś piękną miałaś tą zutylizowaną bluzeczkę, super wyglądałaś w tamtym zestawie z negatywem kropkowym na butach :) A teraz tak wszystko opowiedziałaś o tej palmie, że ja widzę tam każdą kropeczkę :) Cieszę się, że mogłaś odpocząć :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej bluzki to mi tak szkoda...jednak lepiej przemyśleć i to dobrze, zanim ...buziaki.

      Usuń
  3. Kropeczki, grochy są bardzo twarzowe i dziewczęce. W każdej wersji Ci ładnie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kropki odmładzają i warto coś mieć, mogą być różne kontrasty, uściski.

      Usuń
  4. uwielbiam kropeczki w szafie, ale buciki sa mega pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buciki i to ciekawostka były tanie, dałam za nie 5 funtów, czasami warto sprawdzić tańsze rzeczy.

      Usuń
  5. Cudny zestaw Jolu! Te szpileczki w groszki i bluzka...kradnę!!!
    A figurkę masz idealną do ołówkowych!
    Pięknie groszkujesz!!!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jola, laska jestes i juz! Nie wiem, czy sie jeszcze uzywa w Polsce slowa "laska" do okreslenia atrakcyjnej kobiety, ale i tak, laska jestes i juz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki Phenomenals też wracam do starszych postów - fajne to jest :))))) . Bluzeczka i te wszystkie Twoje przepaski super ... ale buty !!!!! całkowicie mnie zachwyciły !!!! CUDOWNE :)))) Jednym słowem kropki rządzą :)))) . Kisses - Margot :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jak trochę czasu się bloga prowadzi to ma się różne tematy i przydaje się to:)kiss:)

      Usuń
  8. Śliczne zestawy, kropki są dla Ciebie, bo takie kobiece i subtelne! Buty w kropki są boskie!!! Buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Groszki niezwykle dodają uroku czy to małym dziewczynkom czy też dojrzałym kobietom. Świetne stylizacje Jolu !!! Buziaczki kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz:))kropeczki są urocze:)))bardzo mi się podobają byty:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. UROCZO! Ten pierwszy zestaw - sama bym tak wyskoczyła! Jest zabawnie, wesoło (do tego Twój promienny uśmiech). Kropki są świetne ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne są te Twoje kropeczki, uroczo wyglądasz. Buciki mega...pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna buciki. Bardzo takie lubię. Do twarzy Ci w tych grochach, Pozdrawiam serdecznie Jolu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta bluzka jest śliczna. Pozostałe propozycje też urocze. Kropki także Cię Jolu lubią.
    Super, że odpoczęłaś.:)
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jolu,wygladasz swietnie w tych grochach :)) Lubie ten trend u innych i u siebie ....jest jakis mlodzienczy :) I Ty wygladasz jak nastolatka :)) buziaki Renata

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się kokarda we włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietny pomysł z kropkami na włosach, jednak podstawą to jest mieć "wizję " danej stylizacji. Pozdrawiam ciepło :) Beassima

    OdpowiedzUsuń