środa, 21 marca 2018

Dolls Vogue

Okiem reporterki: )

Do ostatniej soboty sypała śniegiem, co widać na zielonym, sztucznym trawniki, na którym stała ostatnia dziewczyna w zimowym kożuchu. Postanowiłam wytropić,, bestię,, i zachęcić do opuszczenia terenu, a mówiąc krótko wrzucić do Tamizy i niech wraca gdziekolwiek najlepiej na inną planetę i do zobaczenia za rok, albo wogóle: )
Co się okazało (wstyd mi później było, że tak o niej myślałam).
To nie jest zła królowa z baśni, tylko delikatna, śliczna dziewczyna o artystycznej duszy, zapracowana, bo tak kocha piękno wokół, że roztacza je pociągnięciem śniegowego pędzla, a jest trochę km: )
W tym roku wcześniej zaopatrzyła się w specjalne witaminy, to dodało jej sił i lepiej jej ten śnieg ,,wyszedł,, i u mnie i w Polsce, a z tego, co wiem, to bardzo piękne śniegowe krajobrazy wam rozdała i to za darmo.  W tym miejscu zapominamy o rachunkach za ogrzewanie, to tylko pieniądze do nabycia znowu, jeszcze nie koniec świata i możemy pracować i walutę kolekcjonować.
Przypominam też, że dziewczyna przy pomocy dosyć silnego mrozu walczyła z różnymi chorobami grypopodobnymi, bo to działa najskuteczniej najlepiej zamrozić i może nie przetrwa.
Prawdopodobnie w ten sposób trochę ludzi uratowała.
Taka piękna, delikatna spogląda na rozkwitłe żonkile, nie wiem co się stało z przebiśniegami i krokusami, prawdopodobnie tak zahibetnowały się jesienią, że zapomniały budzik włączyć i pojawią się z opóźnieniem, albo te odmiany są wyjątkowo leniwe. Zawsze powtarzam nie pchać palców w genetykę).










Tron czeka już na wiosnę:)




Nadchodzi...







Tak narzekałam, marudziłem, czekałam,, byle do wiosny,, a teraz łza mi się kręci w oku po Zimie:)
Oczekiwana Wiosna przyszła ukradkiem przyniosła mi fiołki, ku mojemu zaskoczeniu,  bo nie myślałam, że już kwitną, zapukała
-Już jestem:)










3 komentarze:

  1. Pierwsza lala to prawdziwa elegantka!
    U mnie niestety sypie śnieg, już powoli tracę nadzieję na ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej...jakie śliczne!!!
    Przecudne stylizacje Jolu! I tło do nich i opowieść...
    Poetko Ty nasza... :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Królowa Śniegu i Pani Wiosna - piękne obie;)
    Uściski Jolu;)

    OdpowiedzUsuń