poniedziałek, 5 listopada 2018

PHENOMENAL US - CHALLENGE 30



Babcina elegancja/ Granny's Chic








#phenomenalus #phenomenaluschallenge #phenomenalusbabcinaelegancja #phenomenalusgrannyschic
Babcina elegancja będzie zawsze kojarzyła mi się z haftami, koroneczkami i chustami. Poszłam na łatwiznę i cały post jest na filmiku:)



Ciekawostka żakiet znaleziony w Charity Shop, nie był tani, ale pieniążki poszły na choroby serca, a sam żakiet trudno byłoby kupić, ponieważ jest niemieckiej, dosyć ekskluzywnej firmy Eugen Klein. Ta Firma szyje wszystko z wysokogatunkowych materiałów, przez to rzeczy ich produkcji są bardzo drogie. Mój żakiet to 80 procent wełny, jest ciepły i miły i w kolorze, który mi bardzo odpowiada i jest dla mojego typu urody odpowiedni.



Więcej zdjęć:  Tu





5 komentarzy:

  1. Jolu, żakiet cudny, ale te kozaczki!
    Jak zwykle wykonałaś zadanie świetnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taką Babcię to nie jedno dziecko chciałoby mieć :) Wyglądasz pięknie i zupełnie nie jak Babcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żakiet ma świetny kolor Jolu! Super wyglądasz! Babcina elegancja na wielkim luzaku!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jednym słowem super Babcia.
    zapraszam do mojej strony
    http://krystynaczarnecka.pl/
    Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  5. Jolu, jest szykowna i zgrabniutka.
    Na pewno nie na babcię...

    OdpowiedzUsuń