sobota, 24 listopada 2018

Modowe inspiracje

Sukienka z lat 80 jest to oryginalna kieca Wyszukana w ostatnim czasie i zachwycam się jej krojem. 


Pewnie, tylko ja tak mam, że ostatnio wszystko mnie denerwuje. Dlaczego tak jest?
Bo denerwują mnie rady, wyszukany styl życia innych ludzi. Panoszenie się porad opartych o stylizację, które są ciekawe, ale dla szarego człowieka nieosiągalne przez ceny. Rady typu tak możesz ubierać się, powtórz to w tańszym wydaniu. Mój zmysł estetyczny odrazu mówi: NIE, bo to tak jak z torebką ze skaju z naklejonym plastikowym znaczkiem Chanel-oropne. Rzeczy projektantów są w tak wysokich cenach, że niedostępne dla zwyczajnego człowieka, a czajenie się i wyszukiwanie kodów rabatowych? Na to zapracowany człowiek nie ma  czasu i nawet jak zdobędzie taki kod to i tak cena jest za wysoka. Nie rozumiem tego, bo dlaczego obraz kogoś interesującego często nie osiąga ceny wysokiej, a rzecz zaprojektowana często tak. Sekret tkwi w pieniądzach i tym, że projektanta często popierają bogaci ludzie. Chyba jestem idealistką, bo coraz bardziej męczy mnie podział i granicę. Nigdy nie uważałam się za kogoś gorszego. Moja miara to to, co masz w sercu i czy potrafisz coś od siebie. Szaro biała sukienka przy okazji marudzenia, ale to listopad i wypada marudzić i się buntować, bo często popierając, niszczymy ideały.
Sukienka jak na stare czasy o bardzo ciekawym fasonie. Spodobał mi się kołnierz i komentarz, który dostałam na Instageamie: Disnejowska księżniczka, chodzi o sukienkę i nie o mnie, żeby nie mylić. A swoją drogą to miło w moich latach dostać taki komplement.










  Filmik na YouTube i chwila ze mną:)





7 komentarzy:

  1. Niech sobie gadają i proponują, szkoda nerwów na pochylanie się nad tym zjawiskiem :). Sukienka czad :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Radku, to prawda, ale czasami,,szlak trafia,, Sukienka jest jedyna w swoim rodzaju i zdobyłam jeszcze jedną, bardzo ciekawą,ale chcę pokazać przed świętami, pozdrawiam.

      Usuń
  2. Sukienka jest super, dla mnie trochę kołnierza za dużo, ale wyglądasz w niej, jakbyś miała rozmiar ZERO!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu dziękuję i chcałoby tak być,a poza tym ...Asiu...Ty jesteś szczuplejsza...buziaki kochana.Zajadam tiramisu,a co tam:)

      Usuń
  3. Sukienka jest piękna:))ty w niej wyglądasz ślicznie i to się własnie liczy:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowita sukienka i niesamowicie w niej wyglądasz.
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń