poniedziałek, 17 czerwca 2019

Modowe inspiracje

Długa spódnica inaczej:)

Wczesną wiosną widziałam w jednym z żurnali podobne zestawienie, ale z żakietem. Od razu się przyznaje, że to pokazane dla pokazania tak nie chodzę: ) Spódnica tak i kurtka, ale tak ubrana nawet w Londynie nie wyszłabym. Chyba że cofnięcie w czasie, ale że znalazłam podobne elementy, to zaszaleje, a w kolejce czeka mój dzisiejszy strój:).

Przy okazji pokarzę zdjęcie z Instagarama, gdzie pokazywałam w zeszłym roku, jak korzystam ze stroju kąpielowego, ponieważ mało mam wypadów nad wodę, a lubię ładne stroje kąpielowe i posiadam. Najbardziej lubię przecinanae, czyli długa koszulka i dół stroju. Łatwiejsze w użytkowaniu.















2 komentarze:

  1. Jolu, świetne pomysły z wykorzystaniem stroju kąpielowego!
    Dzięki za inspiracje:))
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja lubię takie długie spódnice, zwłaszcza latem!

    OdpowiedzUsuń