środa, 19 czerwca 2019

Moje obrazy

Nie wiem, czy dobrze robię, a właściwie to pomysł mojej przyjaciółki, która najpierw zaproponowała, że wyda moje wiersze, tylko mam je pozbierać ...wiem, że wreszcie to zrobię, nie umiem uporządkować tego co robię, mam za wiele pomysłów i często nie kończę, bo mam następny...i tak jest całe życie, ale nie o wierszach miało być, tylko o moim malowaniu. Rysunków i to, co namalowałam wcześniej nie chcę pokazać, mogę namalować już tradycyjne obrazy, poprzednie to były super ćwiczenia. Mam już jeden, kończę drugi i będzie to seria, którą zatytułuję granica rzeczywistości, będzie koło 15. Wernisaż chcę zorganizować przyjaciółka. Nie wiem, czy dobrze robię i zgadzam się, bo notesy, rysunki w bloku...mało miejsca zabierały, obrazy na kanwie... Jak mi zostaną to ... ,, Ti tut:) przyjaciółkę ...bo mistrzem to ja nie jestem;), tylko lubię bawić się kolorami i kształtami i uwielbiam rysować i malować, ale pierwsze miejsce ma rysunek).











3 komentarze: