sobota, 22 czerwca 2019

Modowe inspiracje


Jest już po bo Ascot. Organizuje się w połowie czerwca, ale super pomysł na stylizacje.
Jak ubrałabym się do Ascot?
Elegancko w tradycyjnej kolorystyce. Nie byłby to zestaw bardzo kolorowy, bo uważam, że są miejsca i uroczystości lub spotkania, gdzie nie wypada być za bardzo kolorowym: )
Na pewno miałabym ubrany kapelusz, bo Ascot to wyścigi i kapelusze, a historia tego miejsca sięga aż do czasów królowej Anny, która uwielbiała jeździć konno i to szybko. Pewnego dnia dotarła do ładnego miejsca, które było bardzo płaskie i spodobało jej się, tak Ascot przeszło do narodowej tradycji i są tam organizowane pierwsze wyścigi konne. Jest jednym z najważniejszych wydarzeń na świecie. Jest to też okazja dla arystokracji i nowobogackich do zaprezentowania się w pełnej gali.

Mój strój mam nadzieję, że się Wam spodoba, a powstał...już mnie znacie: za małe pieniądze super wygląd. Tego już nie zmienię, bo mam naturę łowcy i gdybym miała większe fundusze, to ...poszukiwania zaginionych skarbów marzyłyby mi się, a gdybym była mężczyzną , to intensywnie ćwiczyłabym różne sztuki walki. Moim marzeniem jest posiadać prawdziwy miecz samuraja i od czasu do czasu ciąć powietrze... może dziwne, ale to tkwi w mojej głowie...

Stylizacja: kapelusz znaleziony na bazarze, spódnica w charity shop, buty też, a bluzka to nabytek ze sklepu Nottinhill. Pisałam, że czasami można tam kupić fajne rzeczy w korzystnej cenie.










6 komentarzy:

  1. Łał, Jolu wyglądasz bardzo arystokratycznie :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentujesz się wspaniale:))wiele razy pisałam że pięknie Ci w kapeluszach:)))marzenia nigdy nie są dziwne pod warunkiem że nie robią nic złego innym:)))Pozdrawiam serdecznie i spełnienia wszystkich marzeń życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. A myślałam, że na Ascot muszą być większe kapelusze. Podoba mi się kokarda na włosach:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi być jakiś:) ale fakt rewia mody i kapeluszę często ogromniaste. Miłego wieczoru Asiu i cieszę się,że kokarda jest ok, to ostanio moja ulubiona ozdoba:)

      Usuń