środa, 12 czerwca 2019

Modowe inspiracje

Czerwone spodnie

Te czerwone spodnie znalazłam zimą i tak leżały sobie w szafie. Kocham tworzyć stylizacje na moje potrzeby, bawi mnie to i daje radość. Nawet jak nie prowadziłam bloga czy Instagrama tak samo lubiłam tworzyć komplety ubrań. Lubię otaczać się i pięknymi rzeczami i pięknymi przedmiotami od zawsze. To mnie napędza i daje radość, to mój relaks i wewnętrzna siła dlatego blog i Instagam nie mają wpływu na moją szafę, ponieważ walczę z nią od zawsze, bo taka jestem,  mam artystyczną duszę, która kocha tworzyć ...z ubrań też. Między innymi za to lubię sklepy z rzeczami używanymi, bo można samodzielnie zbudować inną stylizację i to dla mnie jest bardzo ciekawe. Bardzo pomaga odnaleźć swój styl, a o to mi chodzi, ja należę do kobiet, które chcą zbudować swój styl. Każdy patrzy na modę inaczej. Kochamy najnowsze trendy, szukamy ich w sklepach i to jest dla nas ważne. Ja natomiast staram się wyszukać rzeczy, które pasują do mojej psychiki i oczywiście figury...nieraz jest tak, że wewnętrzne  ooo tak, a zewnętrzne oj nie:).

Miałam ochotę dzisiaj na czerwone spodnie i są, a do tego super koszula w paski, ma drobniejsze i większe oraz czerwone mankiety. Dzisiaj padało, więc nie zdejmowałam kurtki. Żle też zrobiłam ubierając letnie buty, bo tak padało, że przemokły, a to pech...chcę lata i dlatego nieraz sama sobie robię numery...









3 komentarze:

  1. Jolu, są sesje , jest moc! A u nas upały straszliwe...

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Jolu:))u nas ciężko z upałami:))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestaw na luzie. U nas teraz w takim byś się ugotowała. 40 stopni przeszło w słońcu.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń