czwartek, 20 czerwca 2019

Modowe inspiracje

 Wzorki do wzorków:)


Łączenie różnych wzorów razem jest sztuką bardzo trudną, bo łatwo można zepsuć stylizację. Inspiracją do łączenia mogą być kołdry szyte ręcznie tak zwane patchworkowe. Nie chodzi mi o patchwork fabryczny, gdzie mają doskonały projekt, ale te projektowane przez indywidualne osoby. Oglądając można nauczyć się tej sztuki. Najczęściej łączy się na zasadzie kolorystycznej lub geometrycznej, podobne wzory. Są jednak połączenia, które trudno zrozumieć. Róże i lamparcie cętki będą do siebie pasować, a dlaczego? Kiedyś pomyślałam, że łączy je drapieżność, bo róża ma kolce, a lampart to nie trzeba tłumaczyć. Ja połączyłam wzorzystą bluzkę w odcieniu kremu, pomarańczy i czarnego z moją starą jedwabną spódnicą, mam ją już długo i była na blogu. Myślę, że dobrze zgrały się wzory.








2 komentarze:

  1. Pięknie się zgrały:)))spódnica jest świetna:))ja daru łączenia wzorów nie posiadam:))))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie bomba! Wszystko pasuje Jolu.:)
    Super bawisz się modą.
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń