piątek, 20 marca 2020

Buty na wiosnę

Nie jest łatwo w tej chwili, wiemy to i nie będę narzekać. Problemy z mydłem, papierem toaletowym, mięsem...puste półki. To wiemy, bo zawsze jest tak, kiedy zapala się czerwone światło i do tego zaczyna sygnalizować, że jest to czas bardzo niebezpieczny. Nie można skupić się na strachu i myśli: jeśli zachoruje i będzię stan ciężki ...nie, nie będzię, jeśli wzmocnimy siebie i swoją psychikę. Czas ograniczenia, nie można się spotykać, przebywać w dużych grupach, bo jest to niebezpieczne dla nas i dla innych ludzi. Nie można zapominać o tym, jeśli ja przechodzę łagodnie to ty też, nie, bo możemy przyczynić się do śmierci, inny człowiek może być od nas słabszy. Problem, co robić ze sobą?  Optymistycznie działać. To, na co nigdy nie mieliśmy czasu, przydadzą się zainteresowania.

Doskonała próba dla mnie i innych starszych ludzi, którzy nie przeszli jeszcze na emeryturę; Co będziemy robić, jak będzie sporo wolnych godzin. Nie narzekam, jestem caly czas zajęta;).

Między innymi ,,szperam, po miejscach, gdzie można kupić on-line ubrania vintage i zaznaczam linki; ) Nie jest łatwo wyszukać fajne i mieszczące się w trendach ubrania. To jest stałe przeglądanie nowości i porównywanie ich z tym, co uda nam się wyszukać. Moje hobby jest bardzo trudne, przyznam się nie jest łatwo i zajmuję mi sporo czasu... Porównuje tez ceny czy warto...Często nie stać mnie na kupowanie czegoś wyjątkowego modowo i staram się to wyszukać w różnych stylach vintage. Tego u mnie nie widać, ale zwracam uwagę na nowinki modowe. Nie lubię bylejakości dlatego często bardzo trudno mi wyszukać. Jeśli chodzi o obuwie to bardzo uważam ..sprawdzam dokładnie i nie kupie jeśli cos nie wygląda idealnie i nie będę tłumaczyć dlaczego, bo to wiemy. Pokazałam ostatnio buty, które mi się spodobały i dalej je mam zaznaczone, ale żebym coś kupiła muszę to przemyśleć i to trwa. Po różnych remontach szafowych bardzo się uspokoiłam i uważam z zakupami... 

To ciekawe doświadczenie pokazać wam moje zaznaczone buty, które bardzo mi się podobają i uwzględniam zakup. Jest też obcas kieliszek do szampana, może nie jest tak wyraziście zaznaczony, ale jest. Kwadratowe... wszystkie są ciekawe. Jak wam się podobają?







To fasony butów na nadchodzący sazon.




2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy wybór:)))mnie najbardziej podobają się te niebieskie:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu, one mają taki super obcas; klepsydra, ale stabilna i łancuszek z kryształków, śliczne są.

      Usuń