piątek, 27 marca 2020

Wolny czas i co teraz...

Jest czas na zastanowienie się, próba dla nas samych. Nie jest łatwo to przetrwać, czas ten różni się od dotychczasowego sposobu życia, ograniczenia utrudniają, a jednocześnie pomagają, bo zabezpieczają przed chorobą. Dochodzi strach, ale trzeba żyć i nie myśleć o tym, co nas spotka. Jestem w domu, wiele godzin... Jak byłam w biegu to marzyłam o czasie kiedy mam wiele godzin do dyspozycji, a teraz tęsknie za biegiem i mam dosyć tych godzin do dyspozycji. Dobrze, że chociaż mam tą moją ogromną szafę, mogę się bawić modą) Czy to jest potrzebne, czy nie to jest bez znaczenia. Wielkie ideały i co jest ważne, a co nie...Każdy człowiek robi zawsze, tylko to, co lubi i trzeba być szczerym. Tak czasami jest tak, że zainteresowania jednostki przynoszą korzyści większej grupie ludzi i dlatego są oceniane wyżej. Moje są dla mnie i jeśli cię też zrelaksują to jest mi bardzo miło. Moja filozofia, rozwijaj się w taki sposób w jak potrafisz i jaki lubisz. Na końcu będziesz rozliczać się sam przed sobą i jeśli jest Bóg to przed nim. Co zrobiłeś sam dla siebie, bo rodzimy się samotnie i samotnie umieramy, a to, co łączy te dwa punkty to droga, która tworzy nas i nie kogoś innego. To oznacza, że my tworzymy siebie tak jak chcemy i to jacy jesteśmy od nas zależy. Wolna wola...


Inspiracje z kryształkami;)











1 komentarz:

  1. Kryształki uwielbiam:))))masz rację,musimy zadbać o siebie i przetrwać ten trudny czas:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń