sobota, 6 lutego 2021

Bzowa babuleńka

 Wczoraj dokończyłam mój ostatni rysunek z serii Bzowa babuleńka.Odpoczywałam od rysowania ponad miesiąc, ale czasami potrzeba przewietrzyć umysł i nawet prawdziwi mistrzowie tak robią. Nie wiem, do jakich efektów rysunkowych doszłabym, gdybym kiedyś poszła tą drogą, teraz to bardziej dla mnie samej i jest to realizowanie potrzeby rysunkowej,  fantazji. Mam problemy z dłońmi, stawy, stały ból i sztywne dłonie, z których często mi coś wypada. Przypadłości starzenia się, ale duch młody i panuję nad niedoskonałościami, które można wyliczać, dochodząc do 60. Biegam i podziwiam ranki, dzisiaj chcę się zważyć, bo jak zauważyłam przyrost mnie, a to łatwo sprawdzić i bez wagi, po rzeczach. Po co martwić się, ale przy problemach stawowych przyrost tłuszczyku i nadmierne obciążanie mnie nie jest dobre. Kiedyś postanowiłam walczyć z czasem w pozytywny sposób, nie urodowy, bo nigdy siebie nie uważałam za piękność i strata jędrności lica nie jest mi straszna, bo nie jest mi go żal i tak mnie denerwowało, przez fobie; nie lubię odkładającego się tłuszczyku pod brodą, a tak właśnie mam i to też mówi mi o wadze. Walka to sprawność fizyczna, marzy mi się bezwypadkowe dojście to przyzwoitego srebrnego wieku i to o własnych siłach. Widzę siebie biegającą, ćwicząca i chodząca daleko, gdzie chce i kiedy chce bez prośby; może zrobisz mi zakupy? Chcę być sprawna i samowystarczalna i jeszcze mi się mażą podróże, tak kiedyś postanowiłam, marzyłam: jak będę już na emeryturze, to będę co roku podróżować. Wyjazd raz do roku i to będzie przygotowywanie się, czytanie o tym co tam mogę zobaczyć i potem wyjazd. Jeśli to się uda i jeśli dalej będę mieć konto tu, bo tego obiecać nie można ,to zobaczycie mnie w moich marzeniach.





















2 komentarze:

  1. Jolus, nie jest latwo zyc samemu na emigracji. Ty jestes dzielna, samodzielna i niezalezna kobieta, chwala Tobie i ja tez tak chce ... by nie byc ciezarem dla innych. Przykro mi, ze bola Cie rece. Eksperymentuj z dieta, dieta jest najwazniejsza - duzo probiotykow i blonnika. Powodzenia Kochana, trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jagódko dziękuję, postaram się wprowadzić dobrą dietę, może będzię lepiej, uściski.

    OdpowiedzUsuń