piątek, 12 lutego 2021

Ubraniowe fantazje

 Moje stylizacje są ostatnio bardziej udziwnione, a to jest spowodowane tym, że jestem do marca w domu. Później wracam do pracy i będą bardziej uproszczone. Lubię składać ubrania i cieszyć się zdobytymi elementami garderoby. Nazywa się kogoś, kto lubi ubrania i traktuje to jak hobby: szafiarka i często to jest krytykowane. Lubię ubrania od dziecka, pamiętam wszystkie sukienki mojej mamy. Taka przyszłam na świat, czyli kocham piękno w każdej postaci. Często przy pomocy ubrań pokazuje nastrój lub akcentuje to ja, bo każdy chce pozostawić po sobie wspomnienie. Jestem taka jak moje rysunki, ale często wygoda i pospiech zmuszają mnie do uproszczenia stylizacji. Parę ostatnich i jedna jest z moherowym beretem, dochodzę do słusznego wieku i trzeba taki berecik z dumą nosić.

Każda kobieta lubi buty i kocha różne fasony. Mój gust jest podobny do butów @olafasola z Instagrama. Jej buty bardzo mi się podobają, czyli buty ciekawe, a czasami udziwnione. Pytanie, gdzie poszukać takich butów, bo nie jest łatwo znaleźć artystyczne fasony, a na takich chcę się skupić i postanowiłam wreszcie kupować, takie jak mi się podobają i nie szkodzi, że przypominają konika, tak jak było latem i pokazywałam taki fason, który mi się podobał, ale zabrakło mi odwagi, żeby je kupić. Czasami boimy się jeśli coś bardzo jest inne niż przyjęte wzorce, ale moda współczesna dopuszcza wszystko i już przestaje dziwić człowiek inaczej ubrany niż codzienność, czyli szaro, buro i ponuro. Moje ja, jest takie jak moje obrazki, tam jestem szczera. Czasami, mam odwagę być sobą i to pokazuje mój strój, ale powiem szczerze, nawet tu  nie  jest łatwo. Jeśli wyszłabym w moim kapeluszu z bardzo widoczną woalką, tu budziłabym  spore zainteresowanie i nie zawsze pozytywne, chyba że byłabym do tego ubrana elegancko; sukienka i szpileczki; aaa idzie na ślub..., bo przyjęte jest pokazywać się w kapeluszu i może być woalka. 

Moi faworyci to;

Ganor dominic ,Fluevog ,Rovers Crust ,Irregular Choice


Jakie znacie firmy lub projektantów, którzy mają ciekawe projekty butów?













10 komentarzy:

  1. Podobnie jak Ty bardzo lubię bawić się ubraniami i dopasowywać różne dodatki:)))w moim świecie jest jeszcze gorzej wyrazić siebie:po pierwsze nie mam figury modelki a po drugie mieszkam w maleńkiej wsi gdzie nie powinno się odstawać:)))fajne są Twoje stylizacje,szczególnie lubię Twoje nakrycia głowy:)))Pozdrawiam serdecznie z mroźnej i śnieżnej małopolski:))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu wyglądasz pięknie, ja też nie mam, brakuję mi wzrostu i wielu innych rzeczy w wyglądzie, ale człowiek powinien robić co lubi, a inaczej naszych ciuszków się nie zademonstruje więc bawmy się i nikt nie jest doskonały, buziaki.

      Usuń
    2. Reniu wyglądasz pięknie, ja też nie mam, brakuję mi wzrostu i wielu innych rzeczy w wyglądzie, ale człowiek powinien robić co lubi, a inaczej naszych ciuszków się nie zademonstruje więc bawmy się i nikt nie jest doskonały, buziaki.

      Usuń
  2. Choć nie jestem typem kobiety kolekcjonującej ubrania to lubię ludzi kochających modę i mających własny styl bo to barwne kwiaty wśród szarości ulicy. Czasami zaszaleję z butami znam taki sklepik w Świnoujściu a tam są nietuzinkowe buty. Kupiłam takie fajne buciki i na dodatek oprócz urody maja "dobry charakter" są super wygodne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, takie perłki kolorowe dodają barwy szaremu dniu. To ja też takie lubię, ciekawe, ale muszą być wygodne, dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  3. Jolus patrz, ale sie zlozylo. Robie na drutach czerwona czapke podobna w konstrukcji do tej ze stylizacji z pomaranczowa/czerwona kamizela, tylko moja bedzie duzo wieksza i bez warkoczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. To będzie śliczna, ładne sa takie czapy i dobrze, że większa. W tej brakuje objętości. Jagodko chcę wrócić do dziergania, torebkę chce sobie zrobić i tyle jest fajnych wzorów do zrobienia, ale 30 lat nie dziergałam, nie wiem jak będzie, ale chcę i już;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I'm here now please can we talk now

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze dobrane dodatki dodają stylizacji charakteru, a korzystając z oferty outletów takich jak https://quickoutlet.pl/46-akcesoria-damskie-outlet nie trzeba wydawać na nie fortuny.

    OdpowiedzUsuń