poniedziałek, 1 lutego 2021

Trochę srebra

 Srebro w dodatkach i srebrna odzież to nadchodzi już od tego sezonu, mamy błyszczeć, chociaż nie ma co się martwić, bo kobieta zawsze błyszczy jeśli chociaż trochę zadba o siebie i srebro jeśli się nie lubi, nie jest potrzebne. Lubię zabawę modą, ale aż tak bardzo nie przejmuje się trendami, chociaż lubię wiedzieć, co zmienia się w modzie lub co jest nowego. Pozbierałam trochę mojego srebra, włącznie z przepięknymi kutymi drzwiami, które spotkalam w Londynie. Dodaję też moją dzisiejszą stylizację z ogromnym kapeluszem i malutką torebunią, którą sama zrobiłam. Bawmy się swoim wizerunkiem jeśli mamy na to ochotę, bo to miły dodatek do życia. Trochę luzu przyda się każdej z nas, bo to przenosi w świat dziecięcy i zabawy dziewczynek w przebieranki;), a to relaksuje. Moje retro stylizacje często nosze na co dzień. Chcę to idę, inaczej ubrana i nie przejmuję się tym czy to komuś się podoba, czy nie, najważniejsze, że mnie się podoba.

Z nowości modowych; powrót srebrnych lampasów i przydadzą się moje stare spodnie, z dna szafy na górną półkę:)















4 komentarze:

  1. Jestem miłośniczką srebra:)))Twoje propozycje są śliczne:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam nietuzinkowo, oryginalnie ubranych ludzi dla fana fotografii ulicznej są jak kolorowe ptaki. Mam taką zasadę,że nigdy nie fotografuję twarzy no chyba,że ktoś uśmiecha się na widok aparatu i wyraża zgodę. Zresztą chyba to fajnie pokazać światu ,że ma się własny styl i fantazję.
    Cudny kapelusz. Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i dziękuję za komentarz, pozdrawiam.

      Usuń