wtorek, 24 listopada 2020

Biel z granatem i jeszcze czerwony.

Zakładam sztuczne rzęsy, nie zakładam. Wstrzykuje lub nie wstrzykuję konstrukcje pojawiającą owal twarzy w pewnym wieku. Lepiej rób co chcesz, to twoje decyzje, a jeśli chcesz poprawić sobie nastrój to daj sobie skrzydła i szybuj między obłokami. Zamknij na chwile oczu, pozwól słońcu dotknąć powiek i wzbij się ponad powierzchnie. Sam bez ciała, tylko ty i narodziny, tylko ty i śmierć. Zostaniesz swoim własnym przewodnikiem i unieś się w przestrzeni, która uspokoi nerwy i nie myśl bad tym, czy dorównujesz innym, bo zawsze dorównujesz sobie. 


Biały bukłaczek, miękki jak owieczka a do tego mój długaśny kołnierzyk i zamszowa granatowa spódnica, czyli strój szkolny, ale tak dobrze w nim się czuję i na pewno młodo, dodajac czerwone dodaki trochę go zmieniam;)














7 komentarzy:

  1. Wyglądasz pieknie:))urocza torebeczka:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie Ci zdjecia wyszly. Robilas aparatem czy telefonem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jagodo, to aparat Canon 5600. Mam pożyczony od koleżanki, ona stara się dostroić mój. Ja mam Nikona, ale robi nieostre zdjęcia i ona go dostraja. Nie mogę sobie z nim poradzić z jej jets dobrze. Dalej robię sama ze statywu. Tekefon stary i słabe zdjęcia wychodziłyby. Dziekuję i pozdrawiam.

      Usuń
  3. Szkoda,że w naszym kraju wciąż a mało kolorów na ulicy a i takich stylizacji jak Twoja:) Super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Racja, róbmy to co czujemy, na co mamy ochotę, bo nikt za nas zycia nie przeżyje, a ludziom i tak się nie dogodzi, oni zawsze będą gadać :/

    Świetne kozaki, mega mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń