czwartek, 12 listopada 2020

Miodowa bluza, sportowy element w stylizacji.

 Połączenia ze sportową bluzą są bardzo wygodne. Lubię urozmaicać codzienne ubrania elementami sportowymi. Ciekawie wygląda miks eleganckich rzeczy i sportowych. Dzisiaj miodowa bluza i wełniane, retro spodnie. Puchate buty i modna chustka uzupełniająca całość. Nie trzeba przejmować się trendami, można z nich korzystać, bo to super zabawa, ale nie na siłę. Wszystko, co dzisiaj pokazuję to stare zapasy i wystarczyło je odświeżyć. Nie jest dobrze stale kupować ubrania, bo coś wchodzi i chcemy być pierwszą, żeby pokazać. Moda stale się zmienia i żeby za nią nadążać to trzeba stale coś kupować. Zostaje potem góra ubrań, która wymaga sporo pracy, a i tak korzysta się z tych rzeczy, do których mamy łatwy dostęp.


Na pewno potrzebny jest dobry wygląd, ułatwia życie i nasze opakowanie jest też potrzebne samemu sobie, żeby nie mieć kompleksów. Tak buduje się pewność siebie. Od wewnątrz nasze doświadczenia, umiejętności, uzdolnienia, wiedza i od zewnątrz; jak wyglądam. Jeśli to współgra to jesteśmy z siebie zadowoleni. Pierwsza zasada to samemu zaakceptować swój wygląd, a potem nie bać się eksperymentować. Ostatnio obcięłam swoje dłuższe już włosy, które zapuszczałam 3 lata. Dlaczego? Bawiło mnie jak rosły, ale jak urosły nie wyglądały, tak jak chciałam. Trzeba siebie kochać, być dla siebie dobrym, ale i też krytycznym. O moich włosach innym razem, ale to kolejna zmiana. Nie żałuję żadnej, bo wszystkie mnie cieszyły.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz