środa, 25 lipca 2018

Modowe inspiracje

Dzisiaj taki szybki post, bo w Londynie jest tak gorąco, że trudno oddychać. Mam czas, ale mózg mi się zagotował i nie jestem w stanie nic z siebie wykrzesać z wyjątkiem chęci pokazania tej cudownej spódnicy. Kupiłam ją na eBay, to już wiecie, że lubię ubrania z dawnych lat i z dawnych kolekcji. Niepowtarzalność, bo starsze egzemplarze trudniej spotkać na ulicy i o cenę też chodzi, bo łatwiej umieścić zakupy odzieżowe w moim budżecie. Nieraz rozmyślam czy warto dosyć ciężko zarobione pieniądze wydawać na rzeczy. Jest tyle innych sposobów wydawania i są właściwsze. Kocham podróżować, ale samemu jest trudno, bo to trzeba mieć sporo odwagi, a czym jestem starsza to robię się większym tchórzem. Muszę czekać na czas przyjaciółki i chyba będzie znowu Teneryfa...
Kocham kolory i układanie ich w całość dlatego tak lubię budować stylizacje.
Spódnica jest z jedwabiu, o dziwo mało się gniecie, ale nie ma domieszek więc są gatunki jedwabnej przędzy. Spódnica od Laury Ashley i to pewnie dlatego ten materiał jest idealny. Firmy nie znajdziecie w Polsce, jest to typowa angielska marka, którą Angielki kochają, miłością ogromną:)
Nie jest im łatwo dogodzić , jeśli chodzi o ubrania, bo mają specyficzny gust. Moda retro i mało ją zmieniają;)
Laura Ashley takie ma fasony. Z dawnych lat i bardzo porządnie uszyte oraz z dobrych materiałów. Nie są tanie  te rzeczy, ale mogą być na lata.


Więcej zdjęć:tun:




Postanowiłam też podzielić się  sposobem ćwiczeń , moja skakanka:)


Codziennie wieczorem , dwie, trzy  serie:)

Do skakanek:)





9 komentarzy:

  1. U mnie też upał straszny...
    Piękna spódnica Jolu 😊 Ślicznie w niej wyglądasz 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolu, jaka niespodzianka! Miło było usłyszeć twój głos:-) Ale te rękawice mnie przeraziły! Wirować w takiej spódnicy to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  3. Skakanka to świetna sprawa, bardzo dobrze wpływa na gęstość kości :) Chyba też sobie kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, kiedyś pokarze moją pierwszą skakankę, został tylko strzęp, tyle lat na niej ćwiczyłam i uważam, że to najlepsze ćwiczenia, pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Jolu jesteś niemożliwa!!! Piękna kiecka i super pomysł ze skakanką!
    I jak tu Cię nie lubić:)))
    Buziaczki!!!
    I wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Skakankę lubię, polecam jeszcze ciężki hoola - hop. A spódnica super, niestety nie dla mnie ten krój - Ty wyglądsz znakomicie:), ale przy takiej figurze... wiadomo:)

    OdpowiedzUsuń