niedziela, 15 lipca 2018

Moje wiersze



tylko czasami

szczęście przychodzi po cichu
jeśli wyczekujesz go ,wypatrujesz
możesz nie zauważyć

szczęście przychodzi krótkimi chwilami
możesz nie zwrócić uwagi

na mój uśmiech
ranek malujący kolory
poranną kawę ,herbatę

jesteś szczęśliwy

słońce złoci świeżą zieleń
chcesz więcej?
ktoś śpiewa twoją ulubioną piosenkę
kot mruczy ocierając się o nogę

dzieci gwar
wesoła zabawa
podskakują w kolorowych iskrach
minuty

nie męczą cię choroby
w ogrodzie płatki róż celebrują godziny
dzień roznosi zapach kwiatów lipy

zapisuje strony mojego
twojego życia





4 komentarze:

  1. Piękny wiersz Jolu.
    Czytałam kilka razy, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Aniu, to wspaniałe słowa dla mnie, uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisałaś o najbardziej ulotnych, ale i pięknych chwilach w życiu, których czasami nie zauważamy, a one składają się na szczęście właśnie...
    Poetycko Ci w duszy gra:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię Twoje wiersze:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń