niedziela, 22 lipca 2018

Stylizacje wzięte z ulicy

Nieraz żałuję, że nie mam odwagi zapytać o możliwość sfotografowania osoby, której strój podziwiam. Spotykam kobiety, super ubrane są w różnym wieku, ale najbardziej interesują mnie stylizacje starszych pań. Wszystko nam wolno i z tym się zgadzam, ale im jestem starsza tym więcej chcę mieć luzu i wygody. Zaczynam podchodzić do życia bardziej na luzie i wesoło. Bawmy się, bo tak jest krótkie, a niczego w dalszą podróż nie weźmiemy. Kochajmy, bo każdy człowiek jest niepowtarzalny i wiele od każdego z nas można się nauczyć.
Tym razem była to starsza pani, u zadbanych kobiet trudno jest określić wiek, ale mogła mieć 70 lat. W wygodnych białych sandałkach. Sandałki w stylu ortopedycznym i do tego cudna luźna kiecka przed kolano, starszym też wolno, a bardzo cieszy, że zachowaliśmy swobodę życia. Sukienka była biało czarna. Czarne tło a na nim kropki zagęszczające się na dole. Nie miała biżuterii, całą ozdobą była ta sukienka. Sukienka z krótkim rękawem. Inną ozdobą były  radosne uśmiechnięte oczy i pomyślałam sobie ech ...to nie jest źle. Dalej też żyć się da.
Nie udało mi się znaleźć podobnej sukienki, ale postarałam się zachować podobny klimat stylizacji: )
Pewien rodzaj luzu i radości życia.
Ta sukienka bardzo mi się podoba: )
Do tego ,,brzydkie sandały,, ale w takiej stylizacji bardzo pasują i ,,modelka,, miała bardzo podobne)
Biegamy ciekawie ubrane cały letni dzień. Do tego oczywiście fajna biała torebka. W oryginale była duża biała skórzana torba. Ja dla dodania białego loka dodałabym torebkę plastikową w kształcie wielkiej kropy). Taką znalazłam więc podaje link. Nie jest tania, ale to prawda, że w torebki warto inwestować, bo są ponadczasowe, jeśli dobrze wykonane,potrafią zmienić prostą stylizację w wyjątkową, a o to chodzi. Trzeba nosić wyjątkowe rzeczy, które nie muszą być drogie, ale my w nich wyjątkowo się czujemy i to widać) To to, co nazywamy stylem).





Link tu:
Fajna kieca
Sandały:
Tu
Super torebka:)
Tu



11 komentarzy:

  1. Jolu, wygoda ponad wszystko! Miło jeśli można podążać za moda, ale nie za wszelką cenę...
    Czasami łapię się na tym, że mam ochotę powiedzieć jakiejś pani, która mnie zauroczyła fryzura czy ubiorem jak fajnie wygląda, ale może to być ryzykowne...

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak mam i dlatego, tylko mój opis, bo masz racje, uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobnie Jolu jak ty bardzo chętnie obserwuję eleganckie starsze panie:)))zgadzam się z jotką że wygoda ponad wszystko a jak jeszcze z fantazją to jest cudnie!!!Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, wygoda decyduje. Mając do wyboru: obie ładne rzeczy, ale jedna z nich jest bardziej wygodna biorę wygodną:)uściski.

      Usuń
  4. Sandały nie są brzydkie, do tej sukienki pasują idealnie. Świetna torebka. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię wygodę :) Sandałki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W moim mieście od kilku lat widuję pewną starszą panią, która za każdym razem zachwyca mnie ubiorem. I jeszcze kapelusik nadaje Jej szyku. Widać, że nie są to mega drogie ciuchy, ale wszytko tak zgrabnie zestawione, że miło patrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń