niedziela, 14 stycznia 2018

Modowe inspiracje

Spodnie z falbanką i cekinowy top

Takie spodnie były modne już spory kawał czasu temu, zdążyłam zapomnieć. Uszły mojej uwadze chociaż pamiętam, że miałam je w planie. Mam takie szczęście, że to, co chciałam mieć znajduje po czasie, albo nawet w czasie w sh. Nie wiem jak to się dzieje, ale pomyślę ...to przydałoby mi się i ...wchodzę do sh i wisi na wieszaku lub otwieram eBay i jest. Tak było z długimi kozakami z wężowej skóry. Takie buty są bardzo drogie i nie mogłabym na nie sobie pozwolić, pamiętam otworzyłam kiedyś eBay i nawet długo nie szukałam i są, prawie nowe sprzedawano je, pisząc gdzie kupiono , że to prawdziwa wężowa skóra. Licytacja była od 8 funtów, nie było chętnych, tylko ja: ) kocham stary styl, a te buty są właśnie takie. Nie wiem czemu nie było chętnych, ku mojej radości, przecież ostatnio znowu wróciły do łask. Tak było z tą stylizacją, jakiś czas temu znalazłam bluzkę, a ostatnio te spodnie i zaraz pomyślałam ooo te spodnie co chciałam mieć:) Będą ciekawie wyglądać z cekinowym topem...

Myślę, że całość dobrze się komponuję i jest  to stylizacja na czasie. Bardzo lubię tworzyć stylizację, trochę mniej zdjęcia, ale nic na to nie poradzę. Zdjęcia robię najczęściej w ciągu paru minut i nawet podczas tych paru minut jestem zła...nie mogłabym być na stałe modelem przez parę godzin dziennie, bo wolę projektować natomiast reszta musi być więc zdjęcia jakoś znoszę;) Ostatnio rozleniwiłam się i do parku chociaż blisko nie idę, tylko przed dom i ten płot: )Może jak zrobi się cieplej przeniosę się z aparatem;) a tak macie coś w rodzaju ,,Sami swoi,, i płot, tylko Karguli nie ma: ).











 Co jakiś czas będę podawać blogi, które obserwuję i posty na tych blogach, które mnie zmobilizowały do pracy na swoim:) W wielu siła:) Ten blog bardzo mi się podoba, a szczególnie stylizacje, jest też link do innego gdzie jest możliwość pokazania poniedziałkowej stylizacji. Super zabawa:)

Widoczny poniedziałek:)


Dziękuję wszystkim odwiedzającym i tym co zostawiają komentarze sa dla mnie mobilizacją do dalszej pracy:)




13 komentarzy:

  1. Jolu, Ty to mnie za każdym razem zaskakujesz :) :)Swoimi pomysłami, ciuszkami, stylizacjami. Spodnie są odlotowe. Ja mody na nie nie pamiętam, ale generalnie trendów nie śledzę i raczej przed nimi uciekam, jak już widzę jakiś:D Ale lubię niezwyczajne, nietypowe ubrania i wygląd innny niż wszystkie. I chętnie pozaglądam na blogi, które polecasz! Buziaki :*** ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)też nie zwracam uwagi na trendy, 'oszę co mi się podoba:) buziaki.

      Usuń
  2. Ładny wygląd, góra jest piękna! Elegancki i bardzo schludny wygląd. Spodnie wyglądają pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joseph, ta bluzka ma ciekawy wzór i cekiny to cekiny, pozdrawiam.

      Usuń
  3. Masz bardzo zgrabną figurę. Pozazdrościć. Bluzka i spodnie piękne i bardzo kobiece. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jolu, figurkę masz doskonałą i cudownie w tym eleganckim zestawie wyglądasz!
    Spodnie pięknie leżą! Top świetnie komponuje się z Twoją urodą i włosami!
    Bardzo mi się ten zestaw podoba:))
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to mówią - ładnemu i w garnku do twarzy:-)
    Spodnie super, nie widziałam takich nigdzie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zestaw Kochana ☺ Mamy bardzo dużo wspólnego, też przeważnie jak o czymś pomyślę, to zaraz to znajduję, ale to tylko dotyczy ciuchów 😉 Też lubiè komponować styluzacje i nie lubię robić zdjèć ☺ Buziaki Joluś 😙 Fantastycznie wyglàdasz z falbankami i cekinami ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Jolu, baaardzo.
    A figurka - rewelacja!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Już podziwiałam ten zestaw na Insta - super wyglądasz - nienaganna figura !!!! A pomysł na tę kombinację to jeden z Twoich najlepszych !!!! :)))) Pięknie - kisses - Margot :))))

    OdpowiedzUsuń