niedziela, 21 stycznia 2018

Visible Monday


   Kapelusz z woalką

Bardzo podoba mi się wspólne pokazywanie stylizacji. Jest to ciekawe i w większej grupie więcej
 pomysłów. Biorę udział w Hat Attack Style Crone, która dosłownie uwielbiam za jej pomysły, styl życia. W naszym rodzimym Phenomenal Us.
Postanowiłam też przyłączyć się do nowego mojego odkrycia.
Pewnie nie uda mi się wkładać stylizacji w każdy poniedziałek, ale będę robiła to systematyczne.
Posty modowe były dosyć często, ale będzie mniej. Więcej oznacza przyrost rzeczy w szafie, a tego nie chcę. W tym roku chcę dpracować swój styl, a jest on związany ze sylwetką klepsydry. 
Dzisiaj stylizacja retro z użyciem nowocześniejszych rzeczy wyszukanych w SH.
Mój poniedziałek z przeniesieniem w czasie mam chęć na taką podróż.
Czarny sweter, białe wełniane spodnie, biało czarne szpilki i kapelusz w kremowym kolorze z woalką.
Miłego poniedziałku: )










4 komentarze:

  1. Jola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ale super, bardzo mi sie podoba :), prawie śpię już, ale podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, świetnie! Kapitalne spodnie!!! A woalka... jeju, chyba musze sobię wykombinować podobnego coś do którejś z czapek! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo do twarzy Ci tym kapeluszu. Co do sylwetki, to na moje oko jesteś małym "jabłuszkiem". Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Pani Krysiu za komentarz, no nie wiem jeśli chodzi o sylwetkę jabłka. Obecnie moje wymiary to 90 65 90 i ja jak zapominam to się garbie dlatego na zdjęciach wychodzi brzuszek:) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń