wtorek, 2 stycznia 2018

Hat Attack Style Crone

To grudniowy atak, tak przyzwyczaiłam się do ataków organizowanych przez królową kapeluszy — Judith. Biorę w nich udziała systematyczne i można zauważyć, że trochę ich już było: )
Miło jest dołączyć i poczuć dawny klimat. Judith to kobieta uzdolniona artystycznie i tworzy prawdziwe dzieła. Jej stroje i kapelusze są niezwykłe i jest co podziwiać.


Kolejny atak tu:

http://stylecrone.com/2018/01/01/hat-attack-54/

Ten kapelusz występuje już czwarty raz, uważni obserwatorzy to zauważą)
Dzisiaj ma możliwość kolejnego występowania za sprawą Edytki z bloga: Zapiski roztrzepane.

Link do bloga Edytki, bo dla tych, co nie wiedzą, ale to Edytka wymyśliła turkusowego kwiatka i już dawno taki kapelusik posiada.


tu

To właśnie od Edytki dostałam jej letni kwiatek i nie tylko kwiatek: ) Dostałam jeszcze coś, ale to będzie inna stylizacja:).

Edytko, bardzo Ci dziękuję i sprawiłaś mi miłą niespodziankę, tym bardziej że przesyłka przyszła w Mikołaja i  wierzę znowu w Mikołaja, a właściwie w Mikołajkę:).

Bierzesz udział w ataku kapeluszy, bo taki zestaw to twój pomysł.
Dziękuję Turkusowy kwiatku:).

Rzeczy z wyjątkiem kwiatka i futrzanego bolerka wyszukane w sh. Bolerko dosyć stare i kupione tu podczas szału przecen.
Kwiatek-Edytka mi sprezentowała:)


















13 komentarzy:

  1. Do kwiatka dobrałaś też inne dodatki, super :-)
    Lubię kobiety w kapeluszach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolu wiedziałam, że ten kwiat dostanie drugie, piękne życie dzięki Tobie!
    Cudowną stylizację wymyśliłaś!
    Kapelusz, wiadomo...jest piękny! Ale cała reszta zachwycająca także - sukienka i rajstopy przykuwają wzrok:))
    Muszę wymyslić coś na ten atak kapeluszowy;))
    Buziaki!
    Szczęśliwego Nowego Roku!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko jeszcze raz buziaki za kwiatek i obowiązkowo musisz coś wymyślić kapeluszowego. Twoje rude loczki i całość są stworzone do dawnego stylu:)

      Usuń
    2. Nawet mam coś takiego... Zdjęcia zrobiłam jeszcze przed świętami, na zapas;))

      Usuń
  3. Jak wytwornie, kwiatek znalazł swoje cudowne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy zestaw. Szczególnie sukienka przypadła mi do gustu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny zestaw, sukienka śliczna. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie z kwiatkiem, odlowoty kapelusz, a cała stylizacja bardzo z klasą. Kapitalne wdzianko-bolerko!!! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Cię lubię w kapeluszach:)))nie tylko kapelusz jest piękny:)))cała stylizacja super a sukienka prawdziwe cudo:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. wow so cute i love dress and your style.

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie noszę kapeluszy , ale po tych wszystkich pięknych kapeluszach zdjeciach żałuję .
    Kobieta w kapeluszy wygląda bardziej "wytwornie" , po prostu inaczej .
    Jolu wyglądasz na pewno elegancko.
    Pozdrowienia
    Krystyna
    www.krystynaczarnecka.pl

    OdpowiedzUsuń