niedziela, 28 stycznia 2018

HOT 2018 - ULTRAFIOLET W DODATKU !-PARTICULARLY ULTRAVIOLET

Phenomenal Us

#phenomenalusinultraviolet #phenomenalus #phenomenalusparticularlyinultraviolet #phenomenaluschallenge

Kolor ten nie należy do najłatwiejszych, a takie jest wyzwanie naszej grupy. Nie jest on w mojej palecie kolorystycznej, bo jest to kolor zimny. Na szczęście nie będziemy tak drobiazgowi i taki mocny fiołkowy kolor też można podciągnąć pod ultrafiolet.
Ultrafiolet odkrył Johann Wilhelm Ritter (1776-1810).





Odcień pomadki uzyskałam sama, jak? Napiszę w poście kosmetycznym.



To polączenie różu, ciemnego fioletu i chabru. Trudno uzyskać ten kolor i będą klopoty z robieniem zdjęć, bo wszystko zależy od oświetlenia.


Pochodną tego koloru jest królewska purpura, dawniej kosztowała sporą kwotę, dlatego tylko nieliczni mogli sobie na niego pozwolić np. płaszcz królewski.
Z moją stylizacją było dosyć ciekawie, bo miałam fioletową bluzkę, którą kupiłam we wrześniu w jednym z SH i bardzo z tego powodu się cieszyłam. Kosztowała dwa funty, a jej krój i wykonanie jest super.
Kiedy przeczytałam wyzwanie zapisałam się i czekałam na realizację. Skromnie, chciałam ją ubrać do zielonych  spodni i szafirowych szpilek ( to ciekawe połaczenie kolorystyczne tego koloru). W piątek miałam trochę czasu i postanowiłam odwiedzić niektóre sklepy. W Londynie przecen ciąg dalszy. Podchodząc do jednego stoiska, dojżałam spódnicę, którą mam na sobie. Nie mogłam jej się oprzeć, ale nie zrezygnowałam z mojej zasady, nie kupować nic na chwilę, czy dana rzecz będzie mnie cieszyć dłużej, czy łączy się z pozostałymi, czy nie wybiega za bardzo w innym kierunku niż ten, który sobie wybrałam. Biorąc udział w dalszych wyzwaniach grupy wiąże się to z kupowaniem rzeczy, bo nie wszystko będzie w szafie. Wyzwana bardzo cieszą, nie ma się zbyt wielu miłych chwil w życiu, więc dlaczego nie:) Moje wyzwania są trochę utrudnione, bo chcę podchodzić do nich w stylu retro, a to nie jest takie proste i nie wiem, czy zawsze się uda.
Dzisiaj atłasowa spódnica, która kolorystyką pasuję do baroku, połączona z bluzką w stylu hiszpańskim i nowoczesnymi skarpetkowymi botkami wykonanymi z brokatu.

















...i żeby nie było:) czego nie robi się dla drużyny, z pod płota do parku, a pod płotem mam już opanowane odległości:)




23 komentarze:

  1. Jolu jest cudnieeee!!!Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie i kadry niemal idealne ☺ Nie zmarzłaś? Fuksja z czerwienią to przecudne nowoczesne połączenie, kwadratowy dekolt to teraz hit na wiosnę i nadal królują kwiaty więc jesteś influencerką Kochana i to jaką piękną ❤💜

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica super i tło dla zdjęć wybrałaś cudne i to słońce!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jolu spódnica jest cudowna, z wybiegu znanych kreatorów mody, aż Ci jej zazdroszczę. Piękną stylizację stworzyłaś, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jolu!!! Ależ piękna stylizacja!!! Bordo z fioletem? Nooo, genialny efekt! Usta, buty, rajtki, kolor włosów - dodatki zamykające całość IDEALNIE. A spódnica sama w sobie spektakularna :) :) <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne połączenie kolorystyczne cudowna spódnica dobrze ze ja kupiłaś z pewnością wykorzystasz ja jeszcze nie raz całość bardzo stylowa 👏pozdrawiam❤️❤️❤️ www.happy-woman.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Pani Joli,pięknie ogarnięty temat.W drużynie siła....Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  8. MISTRZOSTWO ŚWIATA !!!!!!!!!!!! Spódnica jest po prostu rewelacyjna !!!! Skomponowałaś to wszystko perfekcyjnie !!!! Jestem absolutnie zakochana w każdym elemencie Twojej stylizacji :))) Jakie to szczęście, że nie musimy dopłacać już do tego koloru - jest taaaaki piękny :)))) Kisses - Margot :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ cudna spódnica Jolu!!! Nie dziwię Ci się, że nie mogłaś się jej oprzeć. Na pewno ją jeszcze wiele razy wykorzystasz:). Uwielbiam takie nieoczywiste połączenia kolorystyczne i jak widać fiolet, czerwień i bordo cudnie ze sobą współgrają. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorowa spódnica wyszła tu na pierwszy plan. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest w klimacie retro i jest fioletowo w różnych odcieniach. Kolor włosów wpisał się w całą stylizację genialnie!
    Też mam podobnie - długo się zastanawiam na kupnem danej rzeczy, bo nie chcę obrosnąć w coś zbytecznego.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Udało się Jolu, wyszło cudownie i odważnie. Nie tylko spódnica, ale bluzka są śliczne. Bardzo udany zestaw!!! Buziole! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylóweczka pierwsza klasa !!! Jolu, fiolety bardzo współgrają z Twoim kolorem włosów i wyszło idealnie !!! Buziaki....

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudowna spódnica i bluzka Jolu!!!
    Kolor pomadki świetny!
    Bardzo mi się Twoja wizja tematu podoba! Taka romantyczna i poetycka...Cała Ty!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny zestaw Jolu :) Spódnica jest fantastyczna. Świetnie wygląda w połączeniu z fioletową bluzką :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jolu, świetna bluzka, wspaniała spódnica, i już czekam na opis, co zrobiłas z tą szminką:), cudo.

    OdpowiedzUsuń
  17. Brawo za pomadkę /choć stosuję fiolet w makijażu to nie pomadkę, bo wyglądam w takiej strasznie/. Świetna spódnica, to ona dzisiaj jest numerem jeden!
    Fiolet nie jest łatwym kolorem ale /moim zdaniem/ pasuje każdemu tylko trzeba wybrać odpowiedni dla siebie. Ten ciemny ultra fiolet w moim przypadku musi być daleko odsunięty od twarzy i mocno rozjaśniony.
    U mnie za zimno na rozbieranki, w sobotę była straszna mgła a w niedzielę deszczowo /a tylko w te dni mogę robić zdjęcia/, już myślałam, że zrezygnuję.
    Pozdrawiam Jolu, miłego dnia...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  18. Jolu jestem zachwycona Tobą i Twoją stylizacją! wyglądasz zjawiskowo, spódnica fantastyczna i dobrze, że ją kupiłaś! i rzeczywiście kolor fioletowy na zdjęciach nie zawsze wygląda fioletowo ;) tak było z moją stylizacją, płaszcz i kurtka są fioletowe ale ten fiolet mocno zmieszany jest z niebieskim i wyszło wszystko na niebiesko, więc zrezygnowałam i dałam stare moje stylówki ;) U Ciebie wszystko pięknie wygląda! :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja super, ale ten kolor pomadki nie każdemu pasuje. Ja z takim kolorem ust wyglądam koszmarnie, jakbym przed chwilą z grobu wstała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo wiosenna stylizacja, takie radosne i optymistyczne kolory! Wyglądasz super! Pozdrawiam. A.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziewczyny serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  22. Chociaż na spódnicy znajdują się plamy w kolorze bluzki, to jednak taki fiolet(intensywny, nasycony) kłóci mi się z kolorem włosów. Fioletowa pomadka, może jest ciekawym eksperymentem kosmetycznym, ale jak to napisała "Czarownica z bagien)nałożona na usta robi z kobiet zombi.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jolu ,mam wrazenie,ze im trudniej tym lepiej :))))) Bo kolor nie latwy,podobno tez nie " Twoj" to jak wytlumaczusz ,ze tak spektakularnie wyszlo ?:)))Buziaki mocne ,Renata

    OdpowiedzUsuń